čtvrtek 23. srpna 2012

Výsledky anket


Na vyhlašování anket jsem hrozná. Šíleně jsem to zanedbávala, takže teď se polepším a přináším vám výsledky všech anket, které mi ještě scházely.

Začnu s bloggerskou anketou, jejíž výsledky jste sice mohli vidět v menu, ale stejně.


Ptala jsem se, na jakou knihu byste si nejraději přečetli recenzi.

  1. Poison Study (10 hlasů)
  2. Kiss Me Kill Me/Glimmerglass (obě 6 hlasů)
  3. Obsidian (5 hlasů)
  4. Private (1 hlas)

Takže vítěznou knihu jsem přečetla, byla jsem docela nadšená, a recenzi máte TADY

Další ankety se budou týkat obálek. Začnu s Before I Die, neboli Ještě než Umřu. Na všechny obálky se můžete podívat TADY

  1. Finsko (21 hlasů)
  2. USA (16 hlasů)
  3. Rusko (11 hlasů)
  4. Německo (10 hlasů)
  5. Bulharsko (7 hlasů)
  6. Švédsko (6 hlasů)
  7. Francie (5 hlasů)
  8. Turecko/Velká Británie + Slovensko (4 hlasy)
  9. Maďarsko/Japonsko (3 hlasy)
  10.  Nový Zéland (2 hlasy)
  11. Chorvatsko/Litva/Polsko/Slovinsko (1 hlas)
  12. Španělsko/Holandsko/Čína/Vietnam (0 hlasů)


V další anketě jsem se ptala na nejhezčí obal k Lesu Rukou a zubů. Všechny obálky najdete ZDE

  1. USA (14 hlasů)
  2. ČR/UK+ Austrálie (11 hlasů)
  3. Slovensko (10 hlasů)
  4. Itálie/Švédsko (7 hlasů)
  5. Brazílie/Polsko (6 hlasů)
  6. Řecko (4 hlasy)
  7. Německo/Francie/Maďarsko/Holandsko/Vietnam (2 hlasy)


Následují Křídla. Všechny obálky v TOMHLE ČLÁNKU

  1. USA+ČR+Slovensko (25 hlasů)
  2. Velká Británie (24 hlasy)
  3. Holandsko/Turecko (13 hlasů)
  4. Bulharsko/Brazílie/Baskicko (9 hlasů)
  5. Německo (8 hlasů)
  6. Portugalsko/Maďarsko (6 hlasů)
  7. Itálie (5 hlasů)
  8. Španělsko (3 hlasy)
  9. Indonésie/Rumunsko (2 hlasy)
  10. Polsko (1 hlas)
  11. Vietnam (0 hlasů)


Dále je tu Láska nezná čas. Všechny obálky najdete na TOMTOMÍSTĚ

  1. USA Paperback (57 hlasů)
  2. Německo+ČR (43 hlasů)
  3. Itálie (42 hlasů)
  4. Polsko (37 hlasů)
  5. USA Hardback (8 hlasů)
  6. Španělsko verze 1 (6 hlasů)
  7. Norsko (3 hlasy)
  8. Španělsko verze 2/Španělsko verze 3 u druhého dílu (2 hlasy)
  9. Velká Británie (1 hlas)


No a nakonec výsledky ke Statistické pravděpodobnosti lásky na první pohled. Všechny obálky můžete vidět TU

  1. USA+Slovensko (30 hlasů)
  2. Francie (20 hlasů)
  3. UK paperback (15 hlasů)
  4. Švédsko (14 hlasů)
  5. Itálie (13 hlasů)
  6. Holandsko/ČR (10 hlasů)
  7. UK hardback (9 hlasů)
  8. Německo (3 hlasy)
  9. Dánsko/Bulharsko (1 hlas)
  10.  Čína (0 hlasů)


Tak, to je z vyhlašování vše. Tak zase můžu začít vymýšlet ankety, ve kterých budete hlasovat... :)

2 komentáře:

  1. Zajímavé, spousta výsledků mě docela překvapila... třeba hned u Before I Die jsem čekala trochu jiný výsledek :) I tak jsou ale všechny vítězné obálky moc hezké a kladná hodnocení si rozhodně zaslouží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tam mě taky trochu překvapilo první místo. U ostatních mě pár věcí taky překvapilo... Ale kdyby to bylo předvídatelné, tak v čem by byl smysl těch anket? :)

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)