úterý 30. října 2012

Co chystá BB art na příští rok?

Nebudu vás dlouho napínat.

V lednu 2013 vyjde Pretty Little Secrets od Sary Shepardové, soubor krátkých povídek, časově zasazených mezi čtvrtý a pátý díl Lhářek. Pátý díl Pretty Little Liars 5: Wicked se bude jmenovat Hříšné a vyjde v březnu 2013.
A nakonec vyjde druhý díl Hry lží, Never Have I Ever, český název zatím není; vyjde v červnu 2013.


V březnu vyjde Neděle u bazénu od Sophie Kinselly (originální název: Swimming Pool Sunday).

V květnu 2013 vyjde čtvrtý díl Modré krve, The Van Alen Legacy (český název zatím není) od Melissy de la Cruz.


Jako poslední jsem si nechala svou oblíbenou autorku, Meg Cabotovou. V létě 2013 vyjde třetí díl emailové série, Every Boy's Got One. V druhém pololetí příštího roku vyjde čtvrtá Heather Wellsová - Size 12 and Ready to Rock. Nevím jak vy, ale já už se nemůžu dočkat! :)
A když už tu máme tu čtvrtou Heather Wellsovou, tak se mrkněte na oficiální trailer ke knize. Je to písnička Sugar Rush (Sladká horečka) a je to dost vtipné :D

9 komentářů:

  1. Na Pretty Little Liars se tším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, já jsem rád hlavně za tu Modrou krev, sice jsem ještě sérii číst nezačal, ale když vidím, že nad sérií nezlomili hůl a budou pokračovat, brzo si ji přečtu.

    A jinak příští rok by měl vyjít i třetí díl ze série Hra Lží. Tak alespoň odpověděli na své stránce - http://www.bbart.cz/katalog.asp?id=2699

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. Hlavně aby to dovydávali celé. :)

      Vymazat
  3. Teším sa na Heather Wells tie knihy sú perfektné len je škoda že v slovenčine nevychádzajú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je opravdu škoda. Třeba se ještě dočkáte, budu držet palce :)

      Vymazat
  4. Vybralo celkom dobré knihy. Na Cabotovú by som sa tešila najviac. .)

    OdpovědětVymazat
  5. A tretie pokračovanie Andělé noci nič ??? Len mi nehovor, že to nebudú už vydávať, lebo ma asi trafí šľak. :/ A druhý diel by mal výjsť teraz v decembri, nie ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptala jsem se jich na pokračování, která budou vydávat příští rok. O Andělích nic neříkali, tak nevím :(

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)