středa 17. října 2012

Rachel Harris - My Super Sweet Sixteenth Century

Na tuhle knížku jsem natrefila, když jsem sestavovala seznam všeho, co vyjde v září. Padla mi do oka názvem a obálkou, pak i anotací a nakonec několika recenzemi, které slibovaly vtipnou knížku. To bylo ještě před jejím vydáním. Teď už knížka vyšla, ohlasy jsou stále pozitivní a mě to utvrdilo, že hned jak nebudu mít hromadu recenzáků, tak se do ní pustím... 

To poslední, co samotářská skoro šestnáctiletá Cat Crawfordová potřebuje, je extravagantní oslava pořádaná její temperamentní budoucí nevlastní matkou a dobromyslným otcem. Takže i když Cat ví, že rodinný výlet do Florencie v Itálii je nabídka smíru, využije toho a poznává kouzelné město se vším, co nabízí. Jenže když ji zvědavost zavede do neobvyklého cikánského stanu, vyleze z něj... přímo do renesanční Firenze*.

Cat je po hlavě vržena do šestnáctého století, ozbrojená jen batohem plným propašovaných budoucích věcí. Připojí se ke svým předkům, sladké Alessandře a ochranitelskému Ciprianovi, a zanedlouho se zamiluje do úžasného, ctižádostivého umělce Lorenza. Ale když se okolo začne motat o dost starší Niccolo, Cat si uvědomí že nechtěná narozeninová oslava nebyla nic v porovnání s nechtěným nápadníkem in amore.



Dokáže najít cestu zpět do moderní doby dřív, než se její Italské dobrodružství promění v Itálii navždy?

No nezní vám to dobře? :-) Navíc mám slabost pro jméno Cat... Takže se do toho budu snažit pustit co nejdříve. Měl by někdo zájem o recenzi? :-)

*Firenze=Florencie italsky

14 komentářů:

  1. Téhle knížky jsem si všimla na jednom zahraničním blogu ještě než vyšla a hned mě zaujala tou obálkou a názvem! :) A i anotace mi přišla sympatická. :) Dokonce uvažuji, že bych se pokusila si ji v té angličtině sehnat a přečíst, i když v ní nejsem nijak zběhlá. :D Takže jo, tvoji recenzi bych pak s radostí uvítala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prima, tak se budu snažit rychle přečíst :) Určitě bys ji měla zkusit, jestli to bude lehká angličtina (zjistím ;) )

      Vymazat
  2. O knize slyším poprvé, ale hodně mě zaujala! Mám ráda vtipné knížky, cestování časem i Itálii. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na stejné lodi. Italské prostředí je navíc takové neokoukané, žádná americká High school :D

      Vymazat
  3. Recenze, nerecenze, ja by som mala záujem už aj o knihu :) a stačil k tomu takýýto malinký článok :) Ale recenzia určite poteší :) Už však viem, čo zaradím do svojho Vianočného listu ježiškovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě zaujala :) A Ježíšek má o práci postaráno... Budu se snažit zrecenzovat co nejdříve :)

      Vymazat
  4. Tahle kniha je super! Mně se hrozně líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím vím, právě tvůj názor byl ten rozhodující, že si knihu určitě musím brzy přečíst :)

      Vymazat
  5. wau, toto vyzerá ako fakt super nápad! určite zrecenzuj! 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok :) Budu se snažit co nejrychleji :)

      Vymazat
  6. Ja už som jednu podobnú knihu čítala (Prada and Prejudice) a bola to veľmi veľmi príjemná oddychovka (v zmysle nemusím veľa rozmýšľať a zároveň sa usmievam ako slniečko na hnoji ;), ktorá síce mala pár chybičiek krásy, ale 4 hviezdičky si vyslúžila oprávnene. Tipujem, že toto bude vzaté tým istým spôsobom, až na to, že sa to bude odohrávať v Taliansku namiesto Anglicka, takže by som si ju aj celkom rada prečítala, som zvedavá na tvoju recenziu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové oddychovky taky miluju :) Prada and prejudice... Tak o tomhle slyším poprvé, ale mrknu se na to :)

      Vymazat
  7. Obálka je nádherná. Plus, krásne sa tam vyníma tá školská taška. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zdá se to divné, ale skoro to ladí, co? :D

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)