pátek 2. listopadu 2012

Co nás čeká v listopadu?



Říjen přišel a zase odešel, ani nevím, kdy se to stalo – připadá mi to nedávno, co jsem dělala shrnutí na říjen a už zas začínám listopad. Ten čas ale letí. Tak snad jste alespoň stihli přečíst co nejvíc z toho, co jste chtěli – protože já rozhodně ne. A pochybuji, že by se mi to někdy podařilo, protože k těm, co už vyšly, se brzy přidají další knížky.


Knižní klub na listopad připravuje pokračování Železné víly – Dcera železného krále. Myslím, že obálka už bude každou chvíli, protože předprodej již zahájili. Doufám, že bude stejná jako originál. Vyjde 26.11. a pokud se stejně jako já nemůžete dočkat, tak vězte, že to uteče jako voda.

CooBoo vydává 12.11. něco, na co se všichni už určitě těšíte. Delirium od Lauren Oliver. Já měla možnost si knihu přečíst s předstihem, a pokud vás zajímá, jaké jsou moje dojmy, tak simůžete přečíst recenzi.
Dále vyjde čtvrtý díl Tajného kruhu: Rozkol, ale pozor, ten už není od LJ Smith, nýbrž od Aubrey Clark. Tak trochu nevím, co si o tom mám myslet, ale číst to spíš nebudu. Ukončení třetího dílu se mi zamlouvalo, tak to budu brát jako konec.
A pak jedno pokračování – Milión sluncí od Beth Revis. První díl mě docela uchvátil, a ta obálka. Opět mám doma ARC výtisk, takže pokud to půjde podle plánu, recenze se dočkáte už příští týden. To abyste mohli slintat touhou ;)
No a nakonec šestá Demonata, Démoni apokalypsy. Z Demonaty mám přečtený jen první díl, a nejspíš si se čtením dalšího dílu počkám až bude vydaná celá série, protože si vzpomínám, jak to bylo se sérií Darren Shan – prostě jsem celou sérii zhltla naráz…


Domino vydá 7.11. Zlatou lilii, pokračování Pokrevních pout. Knížku mám doma v angličtině, a pokud se vám líbil první díl, Lilie určitě nezklame.


Baronet  vydá hned několik knih. Proměněna za soumraku od C.C. Hunter je třetím pokračováním Zrozena o půlnoci. Nádherná obálka.
Díle vyjde třetí díl knih o Harper Conellyové, Mráz ze záhrobí od Charlaine Harris. K prvnímu dílu jsem se pořád ještě nedostala, ale Pravou krev od této autorky mám moc ráda, takže se k tomu časem jistojistě dopracuju.
Pak knížka, která mě zaujala svou obálkou. Prodám duši, zn.Rychle od Kathleen O’Reilly. Jestli bude příběh alespoň tak zajímavý, jak ta obálka, vůbec by to nemuselo být špatné.
A nakonec třetí díl série Padlí andělé od J.R.Ward, Závist. Na čtení téhle série se nechystám, ale musím uznat, že tahle obálka je moc povedená.


Fragment po říjnovém šílenství, kdy vydal obrovskou hromadu titulů, chystá na listopadu pouze jedenáctý díl Upířích deníků, Fantom. Tahle kniha je od jakéhosi neznámého autora, LJ Smith už ho nepsala, ale její jméno je přesto na obálce!


A shodou okolností tu máme další knihu pojmenovanou Závist. Jmenuje se tak třetí díl série Luxus od Anny Godbersen a vydává ho BB art. To je mi nějak oblíbený název, když si vezmeme ještě knihu Závist od Gregga Olsena, tenhle rok je to už třetí. Nicméně, ta od BB artu vyjde 21.11.


Fortuna Libri chystá knihu Dědička od Amandy Hockingové, první díl trilogie Svět tryllů. Hodnocení není příliš dobré, takže se snažím od knihy moc neočekávat, ale stejně si ji rozhodně přečtu.
Dále vyjde Kacíř a čarodějka od Philippy Gregory. Odehrává se to v roce 1453 a jak naznačuje název, hlavními hrdiny jsou Kacíř a čarodějka. No to jsem teda zvědavá.
A nakonec vyjdou Paranormálové 3 s podtitulem Jednou provždy. První díl mě zas tak neuchvátil, ale jinak má tahle série prostě nádherné a úchvatné obálky. A třetí díl nejvíc ze všech.


Dále je tu česká pobočka nakladatelství Slovart, která v edici Brio vydá Prozření Mary Dyerové od Michelle Hodkin. Je to opravdu zvláštní kniha, která se nebude líbit každému, ale pokud se dostanete na konec, garantuji vám, že budete toužit po pokračování. Navíc má kniha úžasný trailer, asi nejlepší, co jsem kdy viděla.


Brokilon vydává více než po roce pokračování Prokletého domu, Ples mrtvých dívek od Rachel Caine. První díl mi přišel průměrný, a pokud budou pokračovat tímhle tempem, tak tu hrozně dlouhou sérii nikdy nedovydají. Podle slov redaktorky to má Halloweenskou atmosféru, takže ideální na tuhle dobu – škoda, že to nevyšlo už minulý měsíc.


Argu vyjde Zapomnění od Cat Patrick. Anotace je trošku zmatená, ale to, co jsem z toho pochopila, vypadalo sakra zajímavě. Četl jste to někdo? Nějaké dojmy? ;) 


Teď je 2.11. a Fantom Print už stihl vydat Loviště od Patricii Briggsové. Jde o pokračování Štvanice, takže všichni, kdo se na to třásli, už můžou tryskem běžet do svého nejbližšího knihkupectví. 


Mladá fronta měla vydat vílí knihu Nebezpečně krásný už minulý měsíc, ale nakonec to vypadá, že se vydání posunulo na listopad. Tak snad už to konečně bude.


Epocha, která má na starost knihy o popravčí upírů Anitě Blakeové od Laurell K. Hamilton, vydává od té samé autorky i její další sérii, tentokrát o vílí princezně Meredith Gentryové. Její první díl, Polibek stínů, vyjde už tento měsíc.


Levné knihy taktéž posunuly vydání Smrtícího polibku číslo dvě, Fool’s Silver. Snad by to mělo vyjít tenhle měsíc, tak doufám, že to zase neposunou.


A konečně jdeme do finále. Egmont vydává závěrečný díl série Zavržený od Beccy Fitzpatrick. Poslední díl se příhodně jmenuje Finále, a já opravdu doufám, že to je finále.


Tak to je vše, co mi na tenhle měsíc přišlo zajímavé. A teď už jsou na řadě knihy, které vycházejí v anglickém jazyce. Tenhle měsíc jich není tolik jako v září a říjnu, ale pár zajímavých kousků se najde.



1.11.
Chris Howard – Rootless. Dystopie. Sedmnáctiletý hrdina z kovu vyrábí stromy pro boháče, které už omrzelo koukat se na zdevastovanou krajinu…


6.11.
Laini Taylor – Days of Blood and Starlight. Pokračování knihy Dcera kostí a dýmu.
Jennifer L. Armentrout – Deity. Třetí díl série Covenant, která je známá tím, že je až podezřele podobná Vampýrské akademii…
Lisa & Laura Roecker – The Lies That Bind. Druhý díl knihy The Liar Society.


7.11.
Aubrie Dionne – Colonization. Nádherná obálka, že? Andromeda strávila celý život na vesmírné lodi putující na novou planetu. A konečně dorazili… bude nová planeta opravdu Ráj?

13.11.
Ally Condie – Reached. Závěrečný díl ke knize Dokonalý pár.
Elizabeth Richards – Black City. Zase jedna dystopie s pěknou obálkou. Popravdě, ty dystopie už mě začínají unavovat. Už by to chtělo nový hit…
Lauren Morrill – Meant to Be. Julia má samé jedničky, přesná pravidla a je přesvědčena, že je předurčená být se svou láskou z dětství. Jenže to všechno jde do kytiček, když je na školním výletě do Londýna spárovaná se svým „nepřítelem“ Jasonem. Tohle vypadá na moc příjemnou contemporary.
Carrie Harris – Bad Hair Day. Druhý díl knihy Bad Taste in Boys.
J.A.Souders – Renegade. A další dystopie. Tentokrát tu ale je město pod vodou…
Kassy Tayler – Ashes of Twilight. Stepampunkový příběh, hlavní hrdina je horník. A uhlí dochází…
Elana K. Arnold – Sacred. Poté, co zemře Scarlettin bratr, stahuje se Scarlett do sebe, straní se přátel – dokud nepotká Willa, který se zrovna přistěhoval.A ne, Will není tajemná nadpřirozená bytost, je to neparanormální kniha.
Mick Cochrane – Fitz. Otec, syn a zbraň. To by mohl být zajímavý den…
Stephanie Thomas – Luminosity. Hlavní hrdinka má vize, které předpovídají budoucnost.
 
 



20.11.
Michele Vail – Undeadly. Hlavní hrdinka je smrtka, která oživí svého přítele. Je odeslána studovat na elitní školu pro nekromanty.
Katie Kacvinsky – Middle Ground. Pokračování knihy Awaken.


27.11.
Corinne Jackson – Touched. Vím, že se už po několikáté opakuji, ale tahle obálka je ze všech nejhezčí. Přečtu si to minimálně kvůli ní. Pro rudé růže mám slabost.
Amanda Hocking – Lullaby. Druhý díl série o mořských pannách Watersong, jejíž první díl Wake vyšel v sprnu. Ta autorka teda píše rychle.


No, a to je pro tento měsíc vše. Na co se těšíte nejvíc? Já na Dceru železného krále, Nebezpečně krásného, Závist, Milión sluncí, Prozření Mary Dyerové a Days of Blood and Starlight.

15 komentářů:

  1. A to jsem si říkala, jak se mi podařilo krásně stáhnout seznam vánočních knížek na počet 4 :D Meant to be vypadá dobře (romantika, to já můžu :D)...a Ashes of Twilight má krásnou obálku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meant to be mě taky láká! Jo, to jsem zapomněla přidat na konec :D
      A na čtyři? To jsi dobrá. :))
      Obálka k Ashes of Twilight je pěkná, taková neobvyklá :)

      Vymazat
  2. Šíleně mě zaujala kniha Prozření Mary Dyerové od Michelle Hodkin.. Asi tato série oživí mou knihovnu :) nevíš, kolik bude dílů? :)
    Jinak to tenhle měsíc není tak žhavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co na ni řekneš, Niki. :) Jinak, je to první díl z trilogie. Druhý díl vyšel nedávno v USA, třetí díl vyjde v angličtině za rok.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. I ta česká? Tady je listopad. :D
      http://www.slovart.cz/knihy-v-cestine/pro-deti-a-mladez/brio/prozreni-mary-dyerove.html?page_id=12192

      Vymazat
  4. Freckles, to je schválnš, že tam místy Beccy máš Bečvu? :D
    A díky za shrnutí, pár knih si rozhodně nenecham ujít - třeba Delirium, Milion sluncí a Zlatou lilii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu automatickou opravu Wordu zabiju! Dvakrát jsem tu Bečvu vrátila na Beccu, potřetí mi to zřejmě uniklo. Ne, že bych to po sobě nečetla, ale v tom shrnutí mi vždycky něco uteče - asi jak je toho tolik. Díky, jdu to opravit :D

      Vymazat
  5. V listopadu mě zaujalo asi jen Delirium (že bych si ho připsala na Vánoční seznam?) a druhý díl Smrtícího polibku (btw - dnes jsem byla v Levných knihách a stále ho nemají, jen všude doplnili první díl...) a možná ještě Dcera železného krále, tuto sérii už chci dlouho začít číst už jen kvůli těm kouzelným obálkám, ale zatím jsem se k ní nedostala! V knihovně poslední dobou YA knihy moc neberou a vlastní zdroje nejsou tak bohaté. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, musíš se rozhodně pustit do Železného krále :) Já to naprosto zbožňuju :)

      Vymazat
  6. Tak z českých se určitě těším na Maru a na Zapomnění.. :)
    A z těch anglických.. páni, téměř všechny vypadají moc dobře, tak namátkou určitě Rootless, Colonization - i když ten nápad s vesmírnou lodí a s novou planetu mi tam trochu drhne.. a asi nebudu jediná, komu to připomene Across the Universe, ale to jen takový detail:)
    Meant to be určitě taky... Renegade - město pod vodou, to je dobrý nápad, uvidíme, co z toho vyleze:)
    Jo, listopad vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colonization mi taky na první přečtení připomnělo AtU. Počkám si, a jestli to bude mít dobré ohlasy, možná si to přečtu, ale jinak asi ne. Musela jsem začít být vybíravá ohledně toho, co si chci přečíst. Prostě nestíhám :D Jo, listopad vypadá skvěle... i když, čtvrtletka z matiky na dohled, přesně po tom zrovna netoužím :D

      Vymazat
    2. Ale stejně čteš strašně moc.. to nechápu! :D Jak to děláš?! :D Nemáš.. já nevím, třeba dvě hlavy a nečteš dvě naráz? :D Protože jinak si to nedokážu vysvětlit. :D
      A to jsem si vždycky myslela, jak moc nečtu :DD .. jo, to bych nemohla narazit na GR...

      Vymazat
    3. Zrovna jsem četla ten tvůj článek. Já jsem celkem spokojená s tím, jak čtu, pokud zrovna nenarazím na profil Gabriely, která nějakým zázrakem zvládne 400 za rok :D
      Letos jsem s tím čtením pomalejší (před dvěma roky to bylo skoro 200 za rok, teď 160), hodně mě brzdí to Goodreads a blogování, ale i tak bych neměnila.
      Spím... sedm hodin ve všední dny, o víkendu do dvanácti :D Ze školy se vracím v 5, chodím spát ve dvanáct, ve škole dávám pozor, takže se mi docela daří držet si skoro samé 1 (letos zase tradičně bojuji se ZSV, matikou a fyzikou). Co se týče mého sociálního života, tak ten moc není :D Tak asi tak to stíhám :) Čtu tak 1 strana za minutu a jsem spokojená. Fakt nechápu, jak Annie dá zhruba 300 stranovou Sukubu za hodinu, já ji mám na 5 hodin a jsem ráda :D

      Vymazat
  7. Vážně se těším na další knihu od Darrena Shana a Patricie Briggs.

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)