sobota 17. listopadu 2012

Dva roky!


Taky si občas říkáte, jak ten čas letí? Těšíte se, až vyjde kniha, máte pocit, že se snad nedočkáte, a najednou ji držíte v rukou, obracíte poslední stranu a čeká vás to nanovo? V pondělí se zdá pátek neuvěřitelně vzdálený, a přece se dočkáte… Abych se dostala k pointě, už jsou to dva roky, co jsem založila tenhle blog. Kdyby mi někdo řekl, že dva roky poté budu sedět u počítače a psát tohle. Kdo by byl řekl…

Za tu dobu jsem se dost vypsala, vzpomínám si (a však se na to můžu i podívat :-) ) že jsem měla problémy napsat delší recenzi, dneska to více méně bez problémů natáhnu tolik, až se to skoro nedá číst, že... Občas se tu na blogu neobjevuje tolik článků, a přesto sem pořád někdo chodí, což je vidět jak na statistikách i na komentářích! Chci vám moc poděkovat, že sem vůbec chodíte, že čtete moje články, a největší díky patří těm, kdo komentují – protože komentář je taková odměna za psaní článku, která zahřeje u srdce; důkaz, že si to nepíšete jen tak pro nikoho. Všechny vaše komentáře čtu, a snažím se na ně i odpovídat, i když mi to někdy trvá déle.

Za ty dva roky se tu nashromáždilo 310 příspěvků, na které se podívalo 137 pravidelných čtenářů, blog byl zobrazen 130 351 krát a nechali jste mi tu 1137 komentářů :-) Díky moc všem, to díky vám mě to tolik baví! :)


A jako takové poděkování vám slibuji, že v blízké době se dočkáte mojí první giveaway, jen chci nejdřív ze všeho sehnat ceny a rozmyslet si, jak to všechno zařídím... Zatím se mějte nádherně a čtěte! :))

16 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k blogonarozeninám! Musím ti říct, že ta kočička, co vykukuje pod stránkou v záhlaví je sladké, až mě z ní rozbolely zuby. Přeji ti hodně elánu do dalších let! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Blahoželááám! Zbožňujem tvoj blog a tvoje články! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší k blogovým narozeninám! :) Snad ti to ještě dlouho vydrží. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak všechno nejlepší. :) Mě to čeká v dubnu. Však se ani nenaděješ a budeš mít tento blog třeba šest let. :) Takže ti přeji, aby to tak opravdu bylo, aby i sem stále chodilo spoustu čtenářů. :) Já ze začátku měla také problémy s délkou recenze. Teď mám zase problémy s obsahem recenze. Kolikrát to je kniha, na kterou se recenze píše opravdu těžko. :D

    OdpovědětVymazat
  5. GRATULUJI MOC!!!! :)))
    Přeju ti hodně čtenářů, mnoho článku a spoustu dobrých knih! :)
    Yeah! .) Zbožňuju tvůj blog ! :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Blahoželám! :) Ešte to s nami veľmi dlho vydrž (minimálne tie 2 roky! :)) a všetci budeme neskutočne šťastní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Blahoželám, nech ti to ešte dlho píše, pretože tvojho blogu by bola škoda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všetko najlepšie! :) Na tvoj blog chodím veľmi rada, dúfam, že ti vydrží ešte aspoň ďalších 5 rokov. :P

    OdpovědětVymazat
  9. Všetko najlepšie a nech môžeme blahoželať aj o rok :)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju,máš výbornej blog,ráda na něho chodím.

    OdpovědětVymazat
  11. Freckles, moc ti gratuluji ke dvěma letům! Pání, je to opravdu úžasné. Přeji ti, abys mohla v budoucnosti slavit další a další ... a ještě další blogové narozeniny. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky přeju všechno nej k blogovým narozeninám! Píše ti to moc prima, baví mě sem chodit, tak ať to vydrží! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratulujem ti strašne moc! Tvoj blog je úplne perfektný!

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluju ke dvoum rokům... Tvůj blog je parádní, tak v tom takto i nadále pokračuj a bude to víc než super :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc, moc ti gratuluji k blogovým narozeninám! :) Na tvůj blog strašně ráda chodím a pevně věřím, že ještě dlouho budu! Tak ať se ti dál daří a blogu přeji všechno nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Gratulujem a do budúcnosti ti želám veľa spokojných čitateľov

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)