neděle 25. listopadu 2012

Lauren Morrill - Meant to Be

Má to tak být nebo nemá… to je oč tu běží.

Jedna věc je zakopnout a spadnout do louže oříškové kávy, a druhá zamilovat se do – povzdech – špatného kluka. Jedničkářka Julia je možná náchylná k nehodám, ale když přijde na dodržování pravidel a připravenost, je královnou v oboru. To proto má v kabelce ořezávátko a v kapesní vydání Shakespeara… no, kde jinde než v kapse. A to proto si zvolila Marka Bixforda, svou dětskou lásku, jako MTB („meant to be“ – má to tak být).

Jenže tyhle jarní prázdniny čeká Juliina pravidla defenestrace (vyhození z okna), protože na školním výletě do Londýna je spárována se svou osobní nemesis, třídním klaunem Jasonem. A pak, po jednom divokém večírku, Julii začnou chodit romantické smsky… z neznámého čísla! Jason slíbí, že jí pomůže vypátrat identitu jejího tajemného nápadníka, ale jen pokud mu slíbí, že během hledání poruší několik svých pravidel. A tak začíná divoký hon Londýnem, který Julii přivádí blíž a blíž k největšímu překvapení ze všech: opravdové lásce.


Protože některé věci, které byste čekali nejméně, tak prostě mají být. 

Na tuhle knížku jsem narazila, když jsem dělala přehled toho, co vyjde v listopadu. Knížka na první pohled upoutá svojí barevnou obálkou. Anotace slibuje docela předvídatelný (o co, že jsem uhodla, jak to skončí? :D), ale milý a vtipný příběh. To potvrzovaly i recenze těch, co měli možnost si knihu přečíst předčasně. Už se těším, až si ji přečtu i já :)

5 komentářů:

  1. jeeej to má krásnu anotáciu :D vidím to na takú relaxačnú knižku :) určite ide do to-read listu a dúfam, že sa k nej dostanem čím skôr :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že to bude takovéhle... :)

      Vymazat
  2. Obálka sa mi veľmi páči. Síce to nevyzerá na nejakú extrémne kvalitnú knihu, ale na takú fajn oddychovku, takže si ju určite rada prečítam. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ak to bude aspoň také dobré ako obálka, máme sa na čo tešiť :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)