čtvrtek 3. ledna 2013

Co budu číst - Leden 2013

Co vám mám povídat, na tu trojku na konci letopočtu si zase budu zvykat nejméně stejně tolik měsíců... A když už je tu ten nový rok, tak hodlám začít s něčím novým. Každý měsíc se tady dočkáte článků s více či méně dlouhým seznamem toho, co chci přečíst, a o měsíc později vás budu informovat, kolik z toho jsem úspěšně přečetla. Jestli mě tohle nenakopne, tak už nevím co... :D Takže, seznam na leden 2013 je následující:




V is For Virgin - Kelly Oram
     - na tuhle knihu jsem četla nejednu pozitivní recenzi, takže jsem se jí rozhodla přečíst. Doufám, že se zasměju...
Only the Good Spy Young - Ally Carter
     - když jsem dělala žebříček toho nejlepšího za uplynulý rok, uvědomila jsem si, že už je to docela doba, co jsem dočetla třetí díl. A protože čtyřka a pětka už jsou venku, tak bych se ke své oblíbené sérii zase jednou mohla dostat, no ne? :-)
Magic Study - Maria V. Snyder
     - první díl jsem četla v létě, a Mariin styl se mi moc líbil. Knihy odehrávající se ve fiktivních zemích, jako třeba Výjimečná od Kristin Cashore, mám velice ráda, takže i tahle kniha nakonec skončila na mém seznamu.
My Soul to Save - Rachel Vincent
     - omnibus prvního a druhého dílu Soul Screamers mám doma už přes rok, a přesto mám za sebou stále jen první díl. Možná za to můžou ohlasy, podle nichž není druhý díl nic moc, ale názor si na to přece musím udělat sama. Takže k tomuhle se už rozhodně dostanu, přísahám!
Destroy Me - Tahereh Mafi
     - protože příští měsíc vyjde druhý díl knihy Shatter Me, mám pocit, že už je čas, abych se dostala k té krátké povídce, kterou autorka zveřejnila. Jsem zvědavá, co řeknu na vyprávění z pohledu hlavního padoucha...
Drakie 2: Útěk - Sphie Jordan
    - a přecházíme k českým knihám. Drakie se mi četla moc dobře, takže se na dvojku velice těším.
Láska na zavolanou - Sophie Kinsella
    - od téhle autorky už jsem četla pěknou řádku knih, které mě nadchly. O této mnozí tvrdí, že je skvělá. Už se nemůžu dočkat, až se dozvím, jestli souhlasím... :-)
Závist - Anna Godbersen
    - první díl ze série Luxus mě nadchl. Druhý díl... ne tak docela. Modlím se, aby se tenhle vrátil na úroveň jedničky.
Nebezpečně krásný - Melissa Marr
    - kdykoliv slyším tenhle název, mám chuť se smát - a přitom je to docela výstižný překlad původního názvu Wicked Lovely. Snad bude knížka přinejmenším stejně dobrá jako obálka. :-)
Osudové rozhodnutí - Lisa McMann
    - druhý díl Lovkyně snů se mi zdál o něco horší než úvod téhle série, tak jsem zvědavá, co řeknu na její závěr.
Banka těl: Mladší - Lissa Price
    - ta obálka je docela psycho... musela jsem ji schovat za další knížky, aby mě nestrašila ve spaní a nějak jsem na ni od října pozapomněla. Snad to tenhle měsíc napravím...


Celkem je to 10 knih a 1 povídka. Dávám si toleranci nesplnit maximálně 3. Držte mi palce...

Jakou knihou byste mi doporučili začít? Ať začnu s něčím, co je extra super a perfektní! :-) Případně, pokud byste si na něco přáli recenzi... :-)

22 komentářů:

  1. Zase novinka. :) Ja by som asi taký zoznam každý mesiac nestíhala. No V is for Virgin si tiež chcem prečítať. :D Budem ti držať palce, aby sa ti to všetko podarilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bude to potřeba. A seznamy, to je moje, já miluju tvoření seznamů... to, že se jimi moc neřídím, je jiná.
      BTW, už tvořím seznam co budu číst v únoru :D

      Vymazat
    2. zoznamy milujem aj ja :D ale s ich dodržiavaním mám celkom problém :D

      Vymazat
    3. ja si často robím takéto zoznamy kvôli škole. ale ten sklz čo dokážem nabrať... .D

      Vymazat
  2. Nebezpečne krásny strašne chcem!
    Banku mám doma no ešte neprečítanú a Drakie 2 putuje ku mne 8)
    Som veľmi zvedavá na V is for Virgin 8)

    OdpovědětVymazat
  3. super nápad, ale mne by to asi nepomohlo :D
    Lovkyňa snov síce nie je mega úžasná, ale je kratučká a prečíta sa rýchlo a dobre ťa na začiatok nakopne
    čo ďalšie alebo aká alternatíva... fuu... neviem no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vidím ji na příští týden, až budu mít hodně učení, tak přijde vhod něco lehkého :)

      Vymazat
  4. Tohle je dobrý nápad:) I když nevím, jestli bych se podle toho dokázala řídit. Momentálně mám "zadané" jenom 3 knihy na PŮLROK, které prostě MUSÍM přečíst:)

    Ale jinak dobrý výběr! :) V is for Virgin chci taky co nejdřív přečíst, Banku těl bych taky už brzy měla... no, je to pořád moc ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tři knihy snad zvládneš :) To máš jednu na dva měsíce :)

      Jo, a to ani nevíš, kolik knih z knihovny mám doma... :D MOC

      Vymazat
  5. Z tvého seznamu jsem zatím nic nečetla...jsem docela zvědavá na Drakie - Útěk, první díl se četl moc dobře, i když to byla spíš taková oddechovka. Ale co jsem slyšela, tak druhý díl je lepší! A taky by mě zajímalo, co řekneš na Banku těl. Možná i kvůli obálce, která mě tak trochu děsí, jsem k ní skeptická, i když recenze na ni jsou kladné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Drakii mám stejný názor. Niajk extra ohromující to nebylo, ale perfektně se to četlo. Zlepšení v druhém dílu by tedy bylo vítané :) Já si Banku těl pořídila kvůli tomu, že jsem na ni snad do dneška neviděla jedinou negativní recenzi - tedy vyloženě negativní. Doufám, že já nebudu první :D

      Vymazat
  6. Aneeeeeež. V titulku máš chybu. A nikdo si jí nevšiml oO
    Jinak by mě taktéž zajímalo, jaký názor budeš mít na Banku, mně se líbila moc^^ A V is for Virgin bych si taky ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Klobouk dolů, já si takhle něco naplánovat, tak splním leda tak jednu knihu:D
    Žádnou z uvedených jsem nečetla, takže budu rádce k ničemu, ale docela jsem zvědavá na Nebezpečně krásný od té doby, co jsem na GR četla, myslím, statusy Luu:) Jinak ale je pravda, že série Lovkyně snů se čte rychle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele... klobouk dolů teprve až je přečtu ;)
      Lovkyni si asi nechám na příští týden, mezi učení :D A na Nebezpečně krásného mě taktéž nalákala Luu :)

      Vymazat
  8. Já se zaujatě přikláním k Lásce na zavolanou :D A V is for Virgin se mi taky líbilo...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak mne ten názov Nebezpečně krásný tiež príde vtipný. :D Inak kopa kníh, to by som ja nestíhala za jeden mesiac. :) Nie to ešte toľko anglických. :D

    Inak doporúčiť ti nemôžem nič, keďže žiadnu z kníh som ešte nečítala. :D Ale rada by som videla recenziu na V is for Virgin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejsem sama! :D
      A recenze na V is for Virgin už je na světě - nebo tedy na blogu :)

      Vymazat
  10. Ten seznam je fajn, ale já bych něco takového v životě nezvládla dodržovat :D Jsem naprosto chaotická bytost, fakt :D Každopádně Banku těl a Závist mám v pomyslném seznamu pro tento rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já uvidím, zatím to trochu dodržuju, uvidíme, jestli se "utrhnu ze řetězu" nebo ne :D

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)