pondělí 18. února 2013

Soutěž

Jelikož jsem minulý týden dosáhla 100 následovatelů na Facebooku, rozhodla jsem se, že konečně uspořádám soutěž. Jsem z toho tak trochu nervózní, doufám, že formulář bude fungovat a že všechny výhry dorazí... Ale to bych předbíhala, nejdříve nějaké informace k soutěži :)

O co se bude soutěžit?
O 2 knihy, obě v češtině: Drakie od Sophie Jordanové a Střípky duší od Mary Lindseyové. 
Drakie se mi doma sešla dvakrát, takže bylo jasné, co udělám s tou extra kopií. :) Je to moc milá oddechová knížka, která by vás dle mého názoru nemusela zklamat... Střípky duší jsem dostala na recenzi od nakladatelství CooBoo, ale rozhodně nejde říct, že by mě kniha nadchla. Vlastně vím, že už si ji nikdy nepřečtu. Ale podle recenzí ostatních jsem v tomhle tak trochu černá ovce, většině čtenářů se kniha líbila, tak proč bych si ji syslila doma jen kvůli nádherné obálce, když můžu udělat radost někomu dalšímu? Je tedy jednou čtená, ale dle mého názoru vypadá jako nová :)
Jinak, fotka je focená na mobilu, a ještě je tma, takže by to mohlo být lepší... ale foťák se momentálně rozhodl, že bude stávkovat, nejdřív vybité baterky, pak se nejspíš pokazila paměťová karta... Ne a ne spolupracovat... Tak aspoň takhle :) Možná dám zítra ještě jednu lepší, až bude světlo...


Kdo se může zúčastnit?
Zúčastnit se mohou všichni s adresou v České republice nebo na Slovensku. Budou 2 výherci, každý dostane jednu z výše zmíněných knih. Samozřejmě se každý může zúčastnit jen jednou, duplicitní vstupy budou smazány.

Do kdy se bude soutěžit?
Soutěž bude probíhat do 11. března 23:59 a vítěze vyhlásím nejpozději 17.března.
Losování bude probíhat pomocí Random.org
Vylosovaným pošlu email a budou mít 72 hodin na odpověď, pak vyberu dalšího vítěze.

Co je podmínkou vstupu?
Vlastně jen vyplnit formulář. Bonusový vstup můžete získat za to, že mě budete následovat na Facebooku. Následovat mě pomocí Google Friend Connect nemusíte, pokud nechcete, ale vždycky mě to potěší :)

Pokud budete mít nějaký doplňující dotaz, neváhejte se ptát v komentářích. A teď už přeji hodně štěstí...

6 komentářů:

  1. Jůůů střípky dušííííí! Paráda=) Díky za soutěž a budu sdílet na blogu pokud neva=)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za súťaž, super výhry.^^

    OdpovědětVymazat
  3. Obe knižky mám, takže prajem šťastie ostatným 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee Drakie,paráda. Zkusim štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, obě bych si ráda přečetla a ani jednu nemám :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)