neděle 10. března 2013

Blogtour s Beth Revisovou - část 3


Vydání třetího dílu sci-fi/dystopie série Vesmír od Beth Revisové se blíží závratnou rychlostí (ale ještě by to šlo zrychlit na světelnou rychlost, co říkáte?). A aby nám to rychleji utíkalo, připravilo si pro nás nakladatelství CooBoo e-novelu A tak mi unikají... dvě části už jsou venku, a musím říct, že mě to zajímá čím dál tím víc. Dneska si u mě na blogu můžete přečíst třetí část. Jestliže ještě nemáte přečtené předchozí části novely, najdete je:

8. 3. Knižní doupě
9. 3. VeEee´s Bookshelf
10. 3. teď jste na správném místě ;)
11. 3. Kath´s World of Books
12. 3. My Books – My Loves
13. 3. Bude celá e-novela ke stažení ZDARMA na webových stránkách nakladatelství CooBoo. Ten den si taky budete moct objednat závěrečný díl Vesmírné trilogie Všechny barvy země - oficiálně vycházejí 18.3.

A tak mi unikají. Tak se jmenuje e-novela, která se odehrává na Universu před tím, než se Amy Martinová probudí a Syn přebere vedení. Popisuje život v Nemocnici během Otcovy vlády. Hlavní roli tu hrají především na postavy, které byly v příběhu v pozadí. Ale nepřijdete ani o Harleyho, Oriona nebo Victrii.
Vzpomínáte si na dívku, co očkovala králíky? Jmenuje se Seléné a dříve byla zpěvačkou žijící na vesmírné lodi, kde se oceňují jenom dovednosti nutné k přežití. Místo obvyklých přednášek o fyzice se má spolu se svými kamarády „blázny“ naučit důležitosti umění. Od Kronikáře. Od Oriona. Její úkol ji spojí s mladým sochařem Luthorem a jejich nebezpečný románek dokáže, jak jen může být život děsivý, když jste uvězněni na vesmírné lodi pod vládou bezcitného diktátora.

Novelu si můžete přidat na Goodreads.
Můžete si přečíst moje recenze na první díl Loď mezi hvězdami, i na dvojku Milion sluncí.

A teď už ona třetí část novely. Zatím se mi líbila úplně nejvíc, a už se nemůžu dočkat, až si zítra přečtu pokračování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)