neděle 17. března 2013

Výsledky soutěže o Drakii a Střípky duší!

Je 17.března a proto nastává čas vyhlásit vítěze soutěže. Jste zvědaví? Já byla. ;)
Zúčastnila se vás opravdu spousta – ale vítězové mohou být bohužel jen dva. Nebudu to dlouho protahovat, přejdeme k vyhlášení…

Vítězem číslo jedna je Alexis (email začíná „bajnar…“), která vyhrává Střípky duší od Mary Lindseyové.
Vítězem číslo dva je lenča (email začíná „lenkaz…“) a vyhrává knihu Drakie od Sophie Jordanové.

Oběma jsem poslala email, na který mi musí odpovědět do 72 hodin, jinak vyberu nového vítěze. Pokud k vám náhodou mail nedorazil - ani elektronická pošta není naprosto spolehlivá, vdyť to znáte - ozvěte se mi v komentářích :)

Vítězkám moc gratuluju  a pro všechny, kteří nevyhráli – nezoufejte, třeba se štěstí příště usměje na vás :)

3 komentáře:

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)