úterý 16. července 2013

Knižní maraton - vyhodnocení

Jedna čtvrtina prázdnin je za námi (néééé) a já si uvědomila, že vám pořád ještě dlužím vyhodnocení knižního maratonu! Shame on me (dneska to nebude naposledy) a pojďme se podívat, jak jsem to vlastně dopadla.

V úvodním článku jsem si dala za úkol přečíst 10 knih. Rovnou říkám, že se mi to nepovedlo, při psaní seznamů mám holt vždycky velké oči (když ono je to psaní seznamů taková zábava). Přečetla jsem knih 7, a to ještě dvě nebyly na mém seznamu... Typické, že? :D Jednu jsem rozečetla.






Den 1:
Začala jsem číst Rekviem od Lauren Oliver – přečteno 110 stran. Slabota, já vím.

Den 2:
Dočetla jsem Rekviem - dalších 220 stran. Večer jsem začala číst Muži, kteří nenávidí ženy – 71 stran. Zajímavý začátek, ale ve dvanáct už jsem mžourala, tak jsem to odložila a šla spát.

Den 3:
Strávila jsem ho čtením Muži, kteří nenávidí ženy. Dočetla jsem se asi do poloviny – tedy dalších 190 stran. S každou další stránkou je to lepší a lepší!

Den 4:
Byla jsem vzhůru do dvou, abych to dočetla. Dalších 270 stran. Po dočtení jsem ještě nejméně půl hodiny nemohla usnout, tak mě to vzalo.

Den 5:
Přečetla jsem celou Dceru Sněhu od Eowyn Ivey – 292 stránek. Taky jsem zůstala vzhůru do noci, k čemu taky spánek?

Den 6:
Poslední den školy, šli jsme si pro vysvědčení. Odteď budu mít podstatně více času na čtení… Alespoň zatím xD
Začala jsem číst Murakamiho Kafku na pobřeží. Musím říct, že ačkoli jsem se docela bála, že se mi to nebude líbit, čte se to jedna báseň. 91 stran

Den 7:
Přečetla jsem dalších 90 stran z Kafky na pobřeží. A pak jsem se (zatím stále) zasekla. Má to na svědomí jedna scéna s postavou jménem Johny Walker, z čehož se mi trochu zvednul žaludek. Místo toho jsem sáhla po Mrtvém bodu od Charlaine Harris, tedy dvanáctá Pravá krev. Přečteno 100 stran.

Den 8:
Pokračuju s Mrtvým bodem. Hezky jsem si knížku vzala ven, a četla si na čerstvém vzduchu. Dalších 150 stran.

Den 9:
Dočten Mrtvý bod. Posledních 78 stran. Musím říct, že tahle série jde od desátého dílu z kopce, už aby byl konec.
Začala jsem číst Unravel Me od Tahereh Mafi. U nás to zanedlouho vyjde jako Jsem zlomená. Prvních 115 stránek.
Protože Unravel Me mě moc nenadchlo, začetla jsem se do knihy Božský bastard od Christiny Lauren, a přečetla 110 stránek. Jasně že tu knihu vůbec nemám na seznamu…

Den 10:
Pokračuju s Unravel Me. Dalších 169 stran.

Den 11:
Dnes jen 50 stran z Božského bastarda. Byla jsem venku s kamarádkou a jejím psem… občas člověk prostě potřebuje společnost skutečných lidí, ne jen těch vymyšlených.

Den 12:
Ani jedna z momentálně rozečtených knížek se mi nechtěla číst, tak jsem se rozhodla dočíst knihu, z níž už jsem měla přečtených před maratonem asi 110 stránek. Tenhle den jsem z You Don’t Have to Say You Love Me přečetla 170 stran. Hrozně moc mě to bavilo.

Den 13:
Dočetla jsem YDHTSYLM. Dalších 280 stran. Výborná knížka. Výborná.

Den 14:
Dočetla jsem Unravel Me. 184 stran. Tohle mě moc nebavilo.

Den 15:
Dočten Božský bastard. 160 stran. A to je vše…

Tak, vždyť to říkám, shame on me, neumím plnit výzvy xD ale jako polehčující okolnost beru skutečnost, že Muži, kteří nenávidí ženy a Unravel Me a YDHTSYLM mají okolo 500 stran, takže poměrně dlouhé...
A další věc je, že minulý týden jsem už dočetla další tři knihy, které jsem měla na seznamu, takže sice pozdě, ale přece xD A do budoucna jedno poučení: Musím si dávat reálnější výzvy! :)

10 komentářů:

  1. Tyjo, ani už nevím, kdo byl John Walker :D No tak, přejdi tu scénu a čti dál, je to dobrý! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten co rozřezával chudinky kočičky za živa a snědl jim srdíčka... Já mám ráda kočky (viz můj design) a tohle mě nějak (zatím) odradilo! :D

      Vymazat
  2. Brrr, chudáky mačkyyy. -.-" (Ku komentárom vyššie.:D)
    Inak si náhodou toho aj tak veľa prečítala!:) A ako tak sledujem tvoje dojmy z Unravel me, asi by to na mňa neurobilo lepší dojem ako jednotka.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ne :D Já nevím, jestli se mi tak změnil vkus za ten rok a půl, nebo je to prostě horší :D
      A ano, chudáčci kočky :((

      Vymazat
  3. Gratulujem. :D práve tvoja recenzia ma navnadila na YDHSYLM a tiež som ju zhltla v priebehu 2 dní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem RÁDA!!! :)) Navnazovat na knížky mě hrozně těší, a ještě lepší je, když se pak líbí :D

      Vymazat
  4. Jůůů, Milénium & Dcera sněhu :3 Tak hádám, že se líbily, když ses kvůli nim ani nevyspala... :D (*poskakuje a mumlá si: ani nevíš, jak mě to těší*)

    Každopádně, i tak jsi šikovná, já bych se toho seznamu nedržela od prvního dne, a ty jsi zvládla 5 knih... :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milénium moc moc moc, Dcera sněhu místy jo a místy ne... Jenom pořád nevím, jestli byla Faina skutečná nebo sněhová :D
      No vidíš, a teď už jsem přečetla ze seznamu všechny kromě tří, tak to systematicky likviduju :D Sice pozdě, ale přece :))

      Vymazat
  5. když to tak čtu... první den: 110 stran a slabota. Tohle vykládej před mou třídou. Pro ně je i 10 stran obrovským kusem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak 110 stran je docela dobré, ale jde o to, že jsem se nadšeně vrhla do výzvy, že se "překonám", a pak první den přečtu jen tak málo :) Půlka mojí třídy to samé - to bude všude stejné :(

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)