středa 30. října 2013

Blogtour Moře klidu - Obálky z celého světa & trochu sušenek


Vítejte u mého osmého a posledního článku k BLOGTOUR k Moři klidu od Katjy Millay. 

Pokud nevíte, o co jde, můžete se podívat na informativní článek

Pokud vás zajímá, o čem je kniha, můžete si přečíst moji recenzi

A můžu vás navnadit i svojí ukázkou.

Dneska je 30.října a to znamená, že si knihu již můžete objednat! Buď na stránkách nakladatelství Domino nebo si pro knihu dojděte do vašeho oblíbeného knihkupectví! :)

A prozatím se můžete podívat na obálky, které dostalo Moře klidu od různých vydavatelů po celém světě.



Tak, českou obálku jste za posledních pár dní už nejspíš viděli tolikrát, že ji už nechcete ani vidět... ale víte co, opakování je matka moudrosti :D
Je trochu podobná té, co mají v USA, ale o něco jednodušší. Takhle na počítači mi nepřišla nic moc, ale naživo vypadá o moc líp. 

Česká obálka

Moře klidu vyšlo původně jako ebook, a to loni v září. Bylo to s touhle obálkou. Na ní se mi hrozně líbí to písmo, jímž je napsán název. A co se týče pozadí - jednoduché, ale výstižné. Až si to přečtete, určitě pochopíte :)
USA - verze 1

A tady je druhá verze - kniha vyšla v paperbacku s touhle obálkou, letos v červnu. Hrozně se mi líbí, že je to takový ten optický klam - můžete to vidět buď jako dva obličeje, nebo jako rozlitou barvu. Já většinou vidím ty obličeje. Co vy?
USA - verze 2
Pokud můžu věřit Goodreads, tak první překlad téhle knihy vyšel v Rumunsku letos v létě. Tahle obálka je dost psycho a abych řekla pravdu, moc se mi nelíbí. Zvlášť co se týče těch kulatých brýlí. Předpokládám, že dívka na obálce má představovat Nastyu - no budiž. Ale nevšimla jsem si, že by v knize bylo psáno, že nosí brýle jako John Lennon.
Rumunsko
Druhý překlad máme my, a příští rok vyjde Moře klidu i ve Francii. Jejich název se mi hrozně líbí - znamená to Tvá slova na mých rtech. Obálka je docela hezká, zvlášť ty noty dole se mi líbí. Ale jinak to na mě působí spíš jako nějaká romantická blbůstka. Moře klidu je trochu vážnější... Ale není to nejhorší.

Francie

Která z výše uvedených obálek se mi líbí nejvíc? Všechny kromě Rumunska jsou pěkné, ale nejvíc se mi nelíbí ani jedna. Nejvíc se mi líbí fanmade obálka od jisté Gill (Jill). Krásně se k tomu hodí.






Tak, a protože jsem vám slibovala i ty sušenky... Tak tady jsou. Sušenky, které jsem našla u autorky na Facebooku a jedny normálně na webu - ty dělal pravděpodobně nějaký fanoušek. No nejsou k nakousnutí? Hm, víte co? Mně by to bylo líto jíst :D


Která z obálek se vám líbí nejvíc? A co říkáte na ty sušenky?

5 komentářů:

  1. USA 2 je asi nejhezčí, ta naše je taky supr, ale všechny jsou fajn, to jo. :))
    A sušenky jsou boží!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, říkala jsem si, že zrovna tobě by se sušenky mohly líbit :D

      Vymazat
  2. USA u mňa vedie, či už e-book alebo tá papierová verzia (btw, tú farbu by som si ani nevšimla, musela som sa na to zamerať:D)...:) A sušienky nemajú chybu!:) Že sa to niekomu chce.:D Musím si knihu konečne prečítať.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já i docela chápu, že se to někomu chce, ale mně by to pak bylo líto sníst :D
      A ano, musíš! ;)

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi asi líbí USA 1 a 2 :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)