neděle 20. října 2013

Blogtour Moře klidu


Jak už vám pravděpodobně došlo z názvu článku i banneru výše, i já se účastním blogtour zaměřené na úžasnou knihu Moře klidu, kterou napsala Katja Millay a která vyjde 30. října u Domina. V tomhle článku vám něco povím o tom, jak bude celé blogtour probíhat.


Od pondělka do čtvrtka se dočkáte teaser obrázků, na pátek vám vyberu nějakou pěknou ukázku a na 30.10. pro vás chystám ještě jeden speciální článek :)

Zatím si můžete přečíst moji recenzi a pak se podívat k dalším účastníkům blogtour a na jejich názory na knihu!


Kromě mě se účastní:

Míša* a její Knihomolův koutek - její recenze
Madeleine a Knihy všeho druhu - její recenze
laurdes a její blog
Snow Fairy z Nick's World of Books - její recenze

2 komentáře:

  1. Ooooj, táto kniha bola super :) Určite jedna z tých lepších new adult. Priznám sa ale, že ak by som si neprečítala meno autorky, tak si ju v živote nedám do súvisu...trochu mi ten preklad...nieže vyslovene vadí, ale...The Sea of Tranquility znie tak zvučne a poeticky, Moře klidu tak...nijak. Neutrálne. Trošku škoda.
    Inak ale celkom podarená obálka a samozrejme závisť, že to u vás vyjde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbila :) Už ji mám přečtenou dvakrát.
      Jen mám pořád zmatek v tom, co je NA a co YA, protože tohle bych zařadila do YA a jiní zase do NA... Zmatek je to :D Jako celé tohle období vůbec.
      Sea of Tranquility zní opravdu pěkně, ale už jen to "trankil" - zní to tak francouzsky! :D Je pravda, že ten český název je trochu obyčejný, ale mně se docela líbí. Stejně jako obálka.
      No jo, máme se, že to vyjde! Aspoň něco dobrého, když už bude vycházet i Armentroutová :/

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)