čtvrtek 24. října 2013

Knihy v obrazech - Divergent

Nevím jak vy, ale já skoro pokaždé, když dočtu knihu, hledám na na internetu nějaké obrázky, koláže, fotky... od ostatních fanoušků. Někteří totiž narozdíl ode mě umí kreslit nebo tvořit ve Photoshopu a kolikrát z toho vzniknou opravdu krásné věci. A protože často narazím na tak pěkná dílka, že mám chuť se podělit... řekla jsem si, proč ne? Takže dnešním článkem možná, možná ne (podle toho, jestli budete mít zájem) startuju novou rubriku. A čím začnu? No, vzhledem k tomu, že v úterý v USA vyšel poslední díl Divergence, Allegiant, a mě frustruje, jak ho všichni čtou, zatímco mně teprve v objednávce naskočilo "processing", takže se dočkám až někdy v listopadu... Tak jsem se rozhodla začít s výtvory k Divergenci. Kouknout se můžete, i pokud jste knihu nečetli. Vybrala jsem takové obrázky, v nichž nejsou spoilery.

Začnu obrázkem, který mi přijde prostě dokonalý!! :) Určitě pochopíte proč.
alinexJonas

Určitě už jste viděli obrázky, které kombinují logo prvních dvou knih. Tady jsou ovšem nakombinované všechny tři.
Divergent trilogy od xSavannahxx


Kresby
Abnegation od Sukie Blackmore
Divergent od Sukie Blackmore

Dauntless Tori od TheSearchingEyes
Divergent Poster od Otaku Parade
Fourtris od walkingnorth
I am Divergent od taratjah
I am selfish. I am brave. od La-Chapeliere-Folle
The Girl Who Jumped First od a-lise
Tris od palnk


Kresby konkrétních scén
Are you human Tris? od Paulax77

Claustrophobia od TheCarmiBug
Divergent: Tris on the zipline od pebbled

Divergent od Nicacolalite

In the chasm od walkingnorth

Tris and Four od mardiyaha

Fanmade obálky třetího dílu
Nevím jak vám, ale asi se mi líbí víc než
ten oficiální :D
Zdroj: http://www.divergentfans.com/profiles/blogs/divergent-book-3-details-from-veronica-roth
 

 Zdroj: http://cupofcoffeeandabook.blogspot.cz/2013/03/365-days-of-divergent-days-1-to-10.html


Zdroj: http://www.hypable.com/2013/04/30/divergent-book-3-allegiant-cover-fan-made/

Zdroj: https://www.goodreads.com/review/show/277892784

A protože trocha legrace musí být... :D
Zdroj: https://www.goodreads.com/review/show/352096487

Zdroj: https://www.goodreads.com/review/show/210053504


Fanmade filmové plakáty
 Zdroj: http://pagetopremiere.com/2012/10/amazing-divergent-fan-made-movie-posters/

Takhle PŘESNĚ si představuju Four/Čtyřku
  Zdroj: http://divergentfandom.net/2012/11/02/divergent-fan-made-movie-posters/ 

Divergent: Tris od Lea-Lang
Divergent od atteraJo
Divergent Veronica Roth od alinexJonas
First Jumper of Leesa-M
Divergent: Tris od 4thElementGraphics


Obrázky z oficiálního filmu

Divergent Tris and Four od nickelbackloverxoxox
Four - Divergent od ParalyzingLover
Divergent - Selfless, Brave od rainathx
Tak, a to je vše. Dejte mi vědět, jestli byste o rubriku měli zájem.
Který obrázek se vám líbil nejvíce? Mně asi ten úplně první, Tris a Four na ruském kole, Convergent obálka a úplně poslední obrázek. :)

8 komentářů:

  1. Super nápad, určite som za rubriku :D
    Ja si tiež po prečítaní knihy zvyknem vygoogliť obrázky od fanúšikov :)
    A páči sa mi Tori od TheSearchingEyes a Tris od palnk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, budu to mít na paměti :)
      Já ani tolik negooglím, jako vyhledávám na deviantartu - tam je skvělých obrázků pno :D

      Vymazat
  2. Je to úžasný, moc se mi to líbí! :3
    Nejhezčí je první obrázek, I am selfish., i fanmade obálky. Ale všechny jsou úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? A to jsou i daší nádherné obrázky, ale musela jsem se držet, aby to nebyo dlouhé kilometry :D

      Vymazat
  3. První obrázek je dokonalý, a ta obálka první k Convergent se mi taky moc líbí, jinak všechny obrázky jsou úžasné ;).
    Super nápad :),

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Už mám chuť pokračovat s vyhledáváním dalších obrázků, je to návykové :D

      Vymazat
  4. Skvelý nápad na rubriku, rozhodne je to niečo nové a neokúkané :D Ja nezvyknem vyhľadávať fanarty, aj keď viem, že na deviantarte je ich dosť, a ty si vybrala dosť dobré. Niekedy ma až zaráža ako môže byť niekto tak talentovaný a nakresliť také niečo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Taky mě to udivuje. A to ani nevím, jak bych měla vybrat fanarty k Harrymu Potterovi, Nástrojím smrti, Hunger Games nebo Percymu Jacksonovi, těch jsou prostě mraky :D To nejde vybrat... :)

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)