sobota 12. října 2013

Mimozemšťanská invaze na obálkách

Minulý víkend jsem byla zavalena matematikou. Chtělo se mi dělat všechno jen ne to. Tak jsem si začala brouzdat obálkami... A napadl mě tenhle článek. Někdo si možná vzpomínáte na moji rubriku "obálkové klony". Tak tohle bude takový speciál. Na obálkách, které vám dnes ukážu, bude pár, který je asi nejvíc známý z mimozemšťanské série Lux od Jennifer L. Armentroutové. Tihle "mimozemšťané" byli ve své invazi obzvlášť úspěšní, protože jsou na nespočtu obálek.



Někdy jsou na celé sérii.







Někdy je jen jedna fotka na spoustě různých obálek.


















A někdy jsou si obálky podobné jen co se týče modelů





Které obálky se vám líbí nejvíc? A jaký máte názor na to, že jsou si obálky tolika knih tak podobné? Hodně z nich jsou poměrně neznámé knihy, ale není jich už trochu moc?

No, a na závěr, kdyby to někoho zajímalo; model a modelka na obálkách se jmenují Sztella Tziotziosz a Péter "Pepe" Tóth, jsou z Maďarska a jsou pár i ve skutečném životě :)

15 komentářů:

  1. Jako první mě napadlo, že jim to musí dobře vynášet :D Jinak je znám, je to krásná dvojice, ale když je pak člověk vidí na skoro každé obálce, tak to mate :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě. Pokud něco z toho nejsou self-published knihy, které jen použili obrázek - nelegálně. Některé jsou tak hrozně spatlané, že by to na to i vypadalo :D

      Vymazat
    2. Možná jsou spíš ty fotky v nějaké volně dostupné fotobance, ze které si je může stáhnout kdokoliv free i pro komerční účely.

      Vymazat
  2. Maďari??? a taký známi? asta 8D možno ich stretnem u susedov raz 8D
    Mne sa ako modeli veľmi páčia, ale tých obálok je enormne veľa a mne sa vždy spájajú iba s Lux sériou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám spojené s Lux. Vždyť říkám, mimozemšťani, a zákeřně se všude procpali :D

      Vymazat
  3. Mohli by to změnit, taky mi to přijde už jako příliš, sice ten pár je pěkný, ale kdo se má v tom pak vyznat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že většina z toho jsou knihy, o jejichž přečtení nemám nijak zvlášť zájem, jinak by to určitě byl pořádný "maglajz". :D

      Vymazat
  4. Tak teda mě se to nezamlouvá, měli by se snažit vymýšlet nové obálky protože abych pak měla doma od pěti autorů jednu a tu samou obálku tak fak ne díky.

    A co takhle české obálky máme něco takového taky? I když bych řekla že asi ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Či máte v Čechách to neviem, ale na Slovensku máme: http://www.martinus.sk/?uItem=121177 (obálka v podaní Ikaru) :D

      Vymazat
    2. Tak obálky jsou i celkem rozdílné, jen ty obrázky by mohli trošinku obměnit...

      Myslím, že mezi českými to moc není, ten trh tu přeci jen není tak velký a je o něco jednodušší udržet si přehled.

      Luc, díky za odkaz, o téhle knize jsem vážně v životě neslyšela :D

      Vymazat
  5. Omg tak toto je hardcore, to som netušila.:D Dobre úspešní sú a zlaté, že sú ešte aj v reálnom živote pár.:D Inak teda jednu najlepšiu by som si vybrať nevedela, niektoré obálky sú podarené, niektoré vôbec... Každopádne sa mi to opakovanie moc nepozdáva no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí je to jen tenhle jeden případ. U ostatních klonů jsou většinou max. 4 obálky na jeden obrázek :)

      Vymazat
  6. O tomhle "obálkovém páru" už jsem slyšela, i když jsem nevěděla, že je těch obálek až TOLIK... Znám jenom některé. Každopádně je to hezký pár, ale přesto, čeho je moc, toho je příliš, nemám tyhle "obálkové klony" moc ráda, je určitě lepší, když má kniha svoji originální a jedinečnou obálku, pak si je čtenář i plete, jak jsou si všechny podobné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím. Zrovna u tohohle přemýšlím, kolik z toho je klon ve stylu "nevím, že už ten obrázek použili" a kolik z tvůrců o tom ví... :)

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)