neděle 17. listopadu 2013

3 roky! + Soutěž

Páni. Napsala jsem nadpis článku a naprosto mi došly slova. Dneska jsou to přesně 3 roky ode dne, kdy jsem si založila tenhle blog. Kdy jsem v 19:49 publikovala svůj první článek, originálně pojmenovaný "První článek". Kdy jsem se rozhodla, že by bylo dobré začít psát o knihách, a něco z těch článků vydávat za recenze (protože nejprve to vážně recenze nebyly). Kdy jsem si tak trochu změnila život.

Jsem z toho teď celá naměkko, takže omluvte záplavu klišoidních vět, která bude následovat. 

Tehdy jsem znala knižní blogosféru zhruba půl roku. Znala jsem tak pět a půl dalších blogerů a všechny jejich adresy dodnes umím zpaměti. A dostala jsem ten skvělý nápad, proč se taky nepřidat? Bude to zábava. A myslím, že toho rozhodnutí jsem nikdy nelitovala. Protože nebýt tohohle blogu, nikdy bych neobjevila tolik skvělých knih. Ale ne, co si budeme nalhávat. Knihy bych objevila kdykoli a kdekoli. Ale co by bez blogu nebylo je to, že jsem poznala tolik skvělých lidí, které už dávno považuju spíše za přátele než za nějaké lidi na druhé straně sítě, kteří taky skládají písmenka do vět pro své blogy. Nebylo by možné přečíst si u svých článků tolik milých komentářů, které mě vždycky dokáží potěšit, ať už mám jakkoli špatnou náladu. 


Mohla bych to brát tak, že jsem přišla o nějaký čas, který jsem mohla věnovat čtení - ale víte co? Myslím, že ta "oběť" stojí za to. Každý jeden den. I díky blogu jsem přešla svoje depresivní období z minulé zimy. Díky vám všem. Díky všem, co čtete moje články. Díky všem, co komentujete - všechno čtu a snažím se odpovídat! Díky mým úžasným V.I.P. ;) A díky holkám z konverzace na K - však vy víte! :)) 

Za 3 roky jsem nasbírala:
393 článků (tenhle je 394.)
2342 komentářů (to je skoro 6 na článek, jste úžasní! :) )
189 333 zobrazení stránky
203 pravidelných čtenářů
214 likeů na Facebookové stránce (i když tu jsem vytvořila až někdy loni)

A teď, než tady z toho vyloudím citově zabarvenou románovou epopej (kompletně nový žánr! :D ), bych přešla dál. Určitě už jste si stačili všimnout, že mám nový design. Říkala jsem si, že když už je můj blog způsobilý k tomu, aby "šel do školky", chtělo by to nějaký decentnější design. Koťátka jsou sice roztomilá, ale tentokrát jsem připravila něco, co je knižnímu blogu tématicky bližší. Ale s červenou se jen tak nerozloučím, to se nebojte :)) Líbí se vám design? Přijímám námitky :D

A nakonec, soutěž. Měla jsem vybrané 3 knížky pro 3 výherce, ale říkala jsem si: co když si někdo nebude schopný vybrat? Takže jsem probrala poličku, vybrala knihy, o nichž vím, že už je znovu číst nebudu, a máte širší výběr. A vybírat můžete z těchto knih: 
  

“Books should go where they will be most appreciated, and not sit unread, gathering dust on a forgotten shelf, don't you agree?”

― Christopher Paolini

Soutěž končí 27.12.2013 ve 23:59
Účastnit se může kdokoli s doručovací adresou v České republice nebo na Slovensku.
Výherci budou 3. Každý dostane knihu podle svého výběru.
Výherce vyberu pomocí Random.org
Do konce roku vyberu výherce a kontaktuju je. Máte tři dny na odpověď, pak vyberu jiného výherce. Záleží na tom, jak rychle mi odpovíte, až budu mít všechny tři výherce, vyhlásím je na blogu a začátkem roku pošlu výhry. Schválně jsem nechtěla končit před Vánoci - bůhví, jestli by to pošta neztratila.

Pro vstup do soutěže je potřeba jen vyplnit FORMULÁŘ 

Výherci soutěže se jsou:
 Kristie
TerraDV
Alabell

Gratuluju! :)


A na závěr ještě jedno poděkování - jste fakt úžasní!! :)

27 komentářů:

  1. Formulář odeslán, gratuluju ke 3. narozeninám blogu...jen tak dál! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až teď jsem si to uvědomila - 17.listopadu je hezký den na založení blogu! :D

      Vymazat
    2. Díky :)
      A to datum je čistě účelný - na státní svátek budu vždycky doma a ne zavalená prací a školou :D

      Vymazat
  2. Prajem Ti ešte veľa rokov blogovania a ešte veľa čitateľov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší ke třetím narozeninám.. a doufám, že v tom budeš pokračovat a jen tak neskončíš.. :). A jinak moc pěkná soutěž :)

    mojenejnejknihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě hodlám pokračovat co nejdéle - dokud mě to bude bavit, čas se vždycky najde :)

      Vymazat
  4. Blahopřeji ke třem rokům. A doufám, že vydžíš blogovat další tři. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. No páni, tři roky - to už je krásné číslo! A samozřejmě moc a moc gratuluji, přeji tobě i blogu hodně štěstí a pevně doufám, že tu s námi ještě nějakou dobu zůstaneš! :) Já osobně na tvůj blog chodím vážně moc ráda, takže by mě mrzelo, kdyby to mělo přestat. :D :)
    A ten nový vzhled je úžasný, opravdu moc se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) Jsem ráda, že někoho baví číst ty občas trochu pochybné výplody mé choré mysli - a samozřejmě, že ten design není úplně příšerný :D

      Vymazat
  6. Gratulace a spoustu dalších blogových let a skvělých knih! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) (Co se týče těch knih, tak je za chvíli zase nebudu mít kam dávat, ale proč ne :D

      Vymazat
  7. Skvělá soutěž a gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ale to utieklo, že... :D Pekné blogoversary a ďalšie skvelé roky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc to uteklo! Ale ono to nejvíc utíká, když se člověk dobře baví :) Díky :)

      Vymazat
  9. gratuluju! :))
    skvělé nové záhlaví, btw. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, a ještě jednou děkuji (jsem ráda, že se líbí) :))

      Vymazat
  10. Trochu opožděně přeju taky všechno nej a dlouhá léta blogování! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Waaaau, tri roky...:) Gratulujem dodatočne a dúfam, že tu budeš ešte dlho, rada ťa čítam.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to zdá až nemožné, taková doba a přitom je to jako loni, co jsem začínala... Taky doufám, že ještě dlouho budu mít aspoň tolik času, co doteď :)

      Vymazat
  12. Páni, tři roky už je docela dlouhá doba. Tak ať ti to blogování ještě dlouho vydrží :) Takže všechno nejlepší ^^ A úžasná soutěž. Myslím, že se zapojí hodně lidí!

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)