neděle 1. prosince 2013

Poslední knížky roku 2013 aneb co vyjde v prosinci



Poslední měsíc roku 2013 je tady. A tentokrát nám dokonce ani nehrozí konec světa! Maximálně tak Vánoční apokalypsa. Ano, nesnáším Vánoce. Původní „nápad“ je dobrý, ale nemám ho ráda tak, jak to je dneska. Takže… se za ty nadcházející 4 týdny asi zblázním. Ehm. Ale myslím, že se můžeme těšit aspoň na prázdniny. A pokud máte doma trochu příznivější vánoční podmínky, tak určitě i na knížky pod stromečkem. V prosinci už toho sice moc nevychází… ale něco málo se vždycky najde. Takže hurá na minishrnutí prosincových novinek.

Tentokrát to ani nemá cenu rozdělovat do nějakých kategorií, protože se všehovšudy těším na 5 knih. (A stejně je nestihnu přečíst! :D )


Jojo Moyes – Poslední dopis od tvé lásky (10.12.)
Pokud jste o téhle autorce už slyšeli, pravděpodobně to bylo v souvislosti s její populární knížkou Než jsme tě poznala, která u nás vyšla tuším v červnu nebo květnu. Prý je to dojemné a úžasné a proto už mi to samozřejmě sedí na poličce a jen to čeká, až se k tomu dostanu. Poslední dopis od tvé lásky zní taky zajímavě, a vydržela jsem se na něj těšit i přesto, že asi 3x změnil český název a vždycky jsem ho znova musela hledat. A ta obálka je taky moc pěkná. Snad mě to nezklame.

Tammara Webberová – Easy (4.12.)
Docela mě překvapilo, že Jota téhle knížce nechala originální název. Mělo by jít o jednu z prvních New Adult knih, které se u nás příští rok objeví v hojném počtu. Doufám, že se mi to bude líbit. Obálka se jim rozhodně povedla.

Cassandra Clare – Město ze skla (9.12.)
Třetí díl Nástrojů smrti, který uzavírá původní trilogii. A podle mě i nejlepší díl z původní trilogie. Pokud vás tahle série nechytla, tak po téhle klidně můžete přestat číst. Ale já se ze všeho nejvíc těším, až budu mít konečně i tu druhou trilogii. Už aby to bylo.

Michelle Hodkin – Proměna Mary Dyerové (6.12.)
Původně to mělo vyjít už dřív, ale Slovart zase trochu posunul datum vydání. Teď mají na svých stránkách prosinec 2013 a já doufám, že to konečně vyjde, abych se mohla zbláznit z toho konce, jak mi bylo slíbeno.

Samantha Young – Dublin Street (3.12.)
Touhle knihou si pořád nejsem jistá. Ani nevím, jestli ji budu číst. Asi ji dám na zkoušku přečíst kamarádce a pak se zeptám, jestli by se mi to líbilo :D



USA

Tady budu taky stručná. Vychází toho málo a nemůžu říct, že bych se na něco extra těšila.

Tahereh Mafi – Fracture Me (3.12.)
Novela mezi druhým a třetím dílem série Jsem roztříštěná. Má to skoro 70 stránek a tentokrát je to z Adamova pohledu.

Sara Shepard – Deadly (3.12.)
Čtrnáctý díl Roztomilých malých lhářek. To by mě zajímalo, za jak dlouho to vyjde v češtině. A taky by mě zajímalo, jestli tahle série někdy skončí.

Amie Kaufman, Meagan Spooner – These Broken Stars (10.12.)
Ohromující obálka. Jedna pro mě neznámá autorka, druhou znám díky Ptačímu zpěvu. Další vesmírná dystopie. Nezdá se vám, že už je trochu předystopiováno? Ale fakt, ta obálka je skvostná.

Andrea Cremer – Snakeroot (10.12.)
Kdo neměl dost Smečky, tady je pokračování! Juhú! Podle anotace to tentokrát bude nejspíš z pohledu Adne. A mám takový pocit, že to příští rok vyjde i u nás.

Maria V. Snyder – Taste of Darkness (31.12.)
Třetí díl v sérii Healer od autorky, která je pro své fantasy knihy docela známá a populární. Já od ní četla 2. Z první jsem byla nadšená, z druhé zklamaná… Tak že bych třeba zkusila tuhle sérii…?

Kimberly Derting – The Offering (31.12.)
Tuhle autorku znám jako tu, která stojí za Violet a hlavně Jayem!! Alias, série The Body Finder (tu už by někdo mohl konečně vydat u nás). Ale mimo to napsala i dystopii The Pledge, a tohle je její třetí díl. Taky bych se někdy mohla dostat k tomu prvnímu…



Na co se těšíte vy?

16 komentářů:

  1. Já mám objednáno Dublin Street, tak jsem docela zvědavá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád nevím, jestli je to můj styl :)

      Vymazat
  2. No výborně! :D

    Za sebe se hodně těším na Město ze skla, který jsem ještě nečetla a Easy. To s tím názvem mě taky celkem překvapiĺo, ale tak proč ne. Topka je určitě Fracture me, i když nevim, jestli zvládnu Adamův POV. These broken stars mají nádhernou obálku a ta Smečka... No, raději no comment. Asi si to přečtu jen kvůli Adne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně? To má být na co konkrétně? Víš, ty té své děsivosti vůbec nepomáháš :D

      TY JSI JEŠTĚ NEČETLA MĚSTO ZE SKLA? Shame on you. A Fracture Me... nepřekvapuje mě to :D

      Vymazat
    2. Výborně je na ten přehled :D celkově :D A ne, nečetla, nějak jsem se k tomu nedostala.. Ale teď dávám re-reading prvních dvou dílů (teď jsem na popelu, tak se k tomu snad brzy dostanu :))

      Vymazat
  3. Též se moc těším na Proměnu Mary Dyerové, i když patrně zkusím přečtení odolat a počkat na třetí díl, když všichni tolik nadávají na napínavý konec, abych se mohla rovnou pustit do toho třetího dílu, jop. :D
    Po Easy se asi též mrknu, nicméně spíš počkám až na knihovnu. :)
    Z těch anglických knih jsem taky docela zvědavá na These Broken Stars, Ptačí zpěv se mi totiž dosti líbil, anotace nezní tak špatně a ta obálka je skvělá. Tak uvidíme, jaká ta knížka bude. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkat na třetí díl? Přála bych si mít takovou vnitřní sílu :D

      Vymazat
  4. Já se moc těším na Město ze skla:)) Jinak.. Konec světa minulý rok byl docela zajímavý. Takové nevšední zpestření. Letos bude nuda. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nudu docela ráda :D Lepší než potenciální konec světa. Ještě jsem nestihla přečíst tolik knih!

      Vymazat
  5. Ono sa to bude volať easy? Fíííha.:D Inak sa mi páči tvoj prístup: "Asi ji dám na zkoušku přečíst kamarádce a pak se zeptám, jestli by se mi to líbilo :D"
    Ja popravde nečakám na nič z tohto, akosi ide tento december mimo mňa.:D Ale nikdy nehovor nikdy.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ono to má na obálce "erotický román". To kámoška čte. Tak jí to dám přečíst, a pak se zeptám, kolik je tam děje :D
      Buď ráda - celý měsíc můžeš číst aniž bys přidala knihy na svůj seznam :D

      Vymazat
  6. Jak už asi víš, těším se na Poslední dopis od tvé lásky! :D Jinak mě tento měsíc nic tak moc nezaujalo...a co se týká Roztomilých malých lhářek, mám zatím přečteno 5 dílů a mám doma půjčený šestý z knihovny, ale vážně nevím, jestli na to mám...on je vždycky jeden díl skvělý, ale mezitím jsou tři díly o ničem, kde se to jen natahuje. Na jednu stranu mě to baví, ale vážně to nemá konce. Doufám, že Hra lží bude mít o něco méně dílů. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé, to jsem vůbec netušila! :D
      Já jsem Lhářky odložila. Kdyby to nemělo tolik dílů, tak to možná dočtu, ale takhle se nebudu nutit :D Stejně bych to dočítala někdy do třiceti, s tím tempem, jakým to autorka píše. Taky doufám, že Hra lží tak dlouhá nebude. Docela se mi ten první díl líbil.

      Vymazat
  7. Já se těším na Poslední dopis od tvé lásky a na Fracture me :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bude toho dosť, ale najviac sa určite teším na Maru Dyerovú :D a som aj dosť zvedavá na These broken stars... Vtáčí spev zbožňujem!
    Tiež by som sa už konečne rada dopracovala k sérii Healer :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Maru se těšíme všichni, a předpovídám, že pak budeme skuhrat, že jsme si nepočkali na trojku, vsaď se že jo :D

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)