pátek 31. ledna 2014

Skupinka Sečtělých Neohroženě hodnotí film, aniž by ho viděla


Krátká verze úvodu: S dalšími blogerkami jsme byly na setkání s nakladatelstvím CooBoo a společností Bontonfilm. Na programu bylo velice detailní hodnocení knihy Divergence, jehož cílem bylo přijít na to, jak co nejvíce zaujmout cílovou skupinu, aby měl film co největší úspěch.
Kromě tam byly Fée, Kath, Vendea, GiraffeAndy a Yanny. S prvními třemi jmenovanými jsme napsaly dloooouhý článek, abyste měli jasno, jak to tam vypadalo. Důraz na slovo dlouhý. A už to nebudu protahovat, tady je:


A závěr? Vážně mě překvapilo, jak moc do detailu to filmová společnost promýšlí. A z filmu začínám mít o něco lepší pocit (i když, pořád bych brala radši Maxe Ironse, kdo je se mnou? :D)

Koukněte se na trailer, a třeba se uvidíme v kině! :)


18 komentářů:

  1. Ne, Max Irons se mi taky nelíbí :D Můj ideální Čtyřka je spíš jako oholený trochuvyšší Kit Harrington :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale né, Kit Harrington je prostě Jon, Jon Snow. And he knows nothing :D
      Tvoje chyba, aspoň zbyde víc Maxe na mě :D

      Vymazat
  2. Můj ideální Čtyřka je Theo James. Jééé, hele! On je fakt Čtyřka. :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady někdo chytil škodolibost od Fí! :D

      Vymazat
  3. Muselo to být skvělé setkání. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ja som si ten váš článok prečítala a je .... okey nemám slov. Skôr ma veľmi prekvapilo to že si vás len tak zavolali aby urobili s vami prieskum alebo ako by som to mala nazvať.
    Ale na niečo také volajú len veľmi známe blogerky však?
    Za druhé vám závidím že ste sa tak stretli, aj ja by som sa chcela stretnúť s vami alebo už s nejakými blogerkami zo Slovenska ale to je ďaleká budúcnosť. Dokonca keby aspoň nejaká bola blízko pri mojom meste ale človek neurobí nič.
    Tak máte aspoň nejakú skúsenosť a chuť na chlebíčky :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš slov? V dobrém nebo ve zlém? :D
      Ono to bylo hodně narychlo, pozvání přišlo v pondělí a setkání bylo už ve středu, takže CooBoo psalo svým obvyklým recenzentům - a pak jsme my navrhly, koho známe ještě z okolí. My už jsme hodně spíš kamarádky než "známé blogerky" :)
      My máme srazy pravidelně, já si ráda myslím, že Praha je středem vesmíru, ale nebudeme to přehánět :D Myslím, že na Slovensku bys určitě taky našla někoho, kdo bydlí blízko u tebe a můžete taky udělat nějaké setkání :)

      Vymazat
  5. jééj, ďakujem, že ste sa s nami o svoj zážitok podelili - rada som si to prečítala a tak trochu vám závidím, že ste mohli nahliadnuť do zákulisia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím nahlížením do zákulisí - já bych si klidně někdy šla přes den stoupnout do redakce a jen tak nahlížela všem členům přes rameno. Potichu, ani bych nedutala. (To je lež, měla bych spoustu všetečných dotazů :D )

      Vymazat
    2. Fr. až to budeš podnikat, tak mě vezmi s sebou. :D :D

      Vymazat
    3. ja by som sa tiež kľudne pridala :D

      Vymazat
  6. To s chlebíčky mě vážně pobavilo. :D A jinak hodně zajímavý článek, je docela fajn zjistit, že funguje taková spolupráce mezi nakladatelstvím a filmovou společností. :) Na Divergenci jsem se těšila už po první ukázce, teď se těším ještě víc. Snad tedy bude tak dobrá, jak na vás zatím působí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlebíčky má na svědomí Kath, taky mě to rozesmívalo. S tím psaním článků je nejlepší, že bylo jednoduché reagovat na to, co jsme napsaly, jako takový dialog - kdybych psala sama, tak si třeba na spoustu věcí nevzpomenu a tak :))
      Taky se mi líbilo, že to opravdu řeší tak do detailů :)

      Vymazat
  7. jooo, Maxe Ironse bych brala taky :D skvělý článek a nejskvělejší vsuvky s chlebíčky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ooo, závisť.:) A ako vždy úplne skvelý a vtipný článok.:D Na Divergenciu sa teším, hoci toho filmového Four-a tiež práve nežeriem...

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)