středa 10. září 2014

Podzim 2014 aneb zase vyjdou mraky knih (ale i ty dešťové)

Přišel podzim, začátek nového školního roku… a já pořád ještě sedím doma. Na takovéhle dlouhé prázdniny bych si dokázala zvyknout! A jsem ráda, že mám ještě dost času, protože na podzim vychází velká spousta krásných knih, takže mám ještě tři týdny na to, abych jich co nejvíc přečetla. No, stejně to nevidím slibně, ale zkusit to můžu. A pro ty z vás, kterým už škola začala – aspoň se můžete podívat na důvody, proč ten podzim nebude tak špatný!

Mám tenhle článek v plánu už hodně dlouho, ale než jsem se k němu pořádně odhodlala a stihla ho napsat, pár knížek už dokonce stihlo vyjít. Některé na konci srpna, jiné na úplném začátku září.


Havraní bratrstvo (Maggie Stiefvater) – na tuhle knížku jsem nedávno psala recenzi, takže se nebudu moc rozepisovat. Řeknu vám jenom, že je to podle mě nejlepší knížka, jakou kdy autorka napsala, a naprosto mě okouzlila.
Roky pod psa (Markus Zusak) – kdo by neslyšel o Zlodějce knih? Autorova nejznámější kniha se loni dočkala i velice obstojného filmového zpracování, u nás už vyšla i kniha Posel a teď jsme se konečně dočkali potřetí: Roky pod psa. Mělo by jít o knihu pro mládež a když jsem ji viděla v knihkupectví, docela mě překvapilo, jak je na rozdíl od dvou předchozích knížek tenká. Tak snad nebude i méně dobrá.
Dny krve a hvězdného třpytu (Laini Taylor) – konečně jsme se dočkali pokračování Dcery kostí a dýmu! Jenom kdyby to nemělo tak ohyzdnou obálku. Hrozná, fakt že jo. Akorát se mi líbí, jak Laini Taylor píše, takže se na knížku těším.
Selekce (Kiera Cass) – tahle knížka… má nádhernou obálku, fakt se mi líbí. Obsah mi bohužel přišel spíš průměrný, a navíc mám poněkud… problém s autorčiným chováním vůči svým čtenářům, což si definitivně zpečetila tím, že po vydání třetí knihy oznámila, že budou další dvě. Ale jak říkám, ta obálka je fakt hezká!
Jednou ano, dvakrát ne (Cylin Busby) – o téhle knížce vím pramálo, ale něco mě k ní jaksi táhne. Pokud jsem to dobře pochopila, mělo by to být něco strašidelného, a já už dlouho nic strašidelného nečetla. Tak třeba mě překvapí!

Tyhle knížky už najdete v knihkupectvích. Ale přijde toho ještě mnohem, mnohem víc.

ZÁŘÍ
Jen si troufni (Katie McGarry) – volné pokračování knihy Překroč svůj stín (Pushing the Limits). Tentokrát je v hlavní roli jedna z vedlejších postav předchozí knihy, Beth. PtL se mi tehdy moc líbilo, takže jsem zvědavá, jestli ve mně Jen si troufni dokáže vyvolat podobný dojem.
Doktor Who: Závoj smutku (Tommy Donbavand) – poslední rok jsem strávila sledováním jednoho úžasného seriálu, Doctora Who. Momentálně se v Británii vysílá nová série, a taky seriál běží na dvojce, tak se koukám znovu.  No a do toho se Jota rozhodne vydat knihu s tematikou Doctora Who? To zní velice zajímavě…
Svůdné nebezpečí (Wendy Higgins) – už jsou to dva roky, co jsem si koupila knihu Sweet Evil, přečetla ji a líbila se mi. Od té doby vyšla v češtině jako Svůdné zlo, já si koupila druhý díl v angličtině a teďka ten druhý díl vychází i v češtině. Že bych si ho konečně přečetla? Přeci jen to byla sakra dobrá andělovina…

Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender (Leslye Walton) – na tuhle knihu se těším už skoro rok. Magický realismus, pro tenhle žánr mám slabost. Vychází u CooBoo 17.9., ale já mám právě rozečtenou ARC a vypadá to opravdu slibně! Kniha roku z toho nebude, ale je to opravdu hezky napsané, už brzy více v recenzi…
Zimní příběh (Mark Helprin) – tohle vyjde u Joty ve stejný den jako Ava. Letos v zimě jste v kinech mohli vidět film na motivy této knihy, a jediné, co o téhle knize vím, jsem se dozvěděla z traileru. Ale kniha má být prý jiná. Snad dobře jiná!
Dveře do prázdnoty (Veronica Schwab) – 22.9. vyjde druhý díl Archivu. Obálka se zase povedla, co říkáte?
Do Poklidné modři (Veronica Rossi) – a 23.9. vyjde druhá část druhého dílu a třetí díl série Nebe. Tentokrát už snad všechno bude celé…

ŘÍJEN
Úklony a úklady (Gail Carriger) – začnu tím, na co se těším nejvíc. Pokračování Etikety a špionáže! První kniha se mi moc líbila – a už mám nachytanou speciální sadu lepítek, která mi budou ladit k obálce. Prostě jsem připravená na další vtipné steampunkové čtení, už potřebuju jen tu knihu!
Tím všechno začíná  (Robyn Schneider) – 6.10. vyjde tahle krásně žlutá kniha, jejíž název je v britské verzi Severed Heads, Broken Hearts. Utržené hlavy a zlomená srdce? Prosím, řekněte mi, že nejsem divná, když mě to právě začalo hodně zajímat…
Papírová města (John Green) – s vydáním téhle knihy je to tak trochu podivné. V češtině totiž vyjde hned dvakrát, jednou u Knižního klubu 22.10. ve vázané verzi, která bude ladit s předchozími dvěma knihami Johna Greena, a podruhé v prosinci v YOLI paperbacku, který se zase bude hodit k filmovému vydání Hvězdy nám nepřály. Já mám knížku předběžně v plánu na příští týden, tak doufám, že se mi bude líbit stejně jako Hvězdy, protože Aljaška mě zklamala.
Královna Tearlingu (Erika Johansen) – tuhle fantasy knížku už mám přečtenou i zrecenzovanou, takže se mého názoru dočkáte brzy. Zatím jenom podotknu, že Výjimečná to sice není, ale má něco do sebe. Podle Bux.cz byste se měli dočkat už 1.10.

 Nesmrtelná koruna (Richelle Mead) – a další kniha od mé oblíbené spisovatelky! První díl série Věk X, Šachovnice bohů, mě překvapil svou akčností, a slyšela jsem, že druhý díl je ještě lepší, takže se opravdu těším. Už 15.10.
Pekáč buchet (Kateřina Petrusová) – nejsem fanoušek Bavettových jako většina čtenářů Katky Petrusové, ale na knižním veletrhu Svět knihy jsem měla to štěstí být na besedě právě s touto autorkou, kde mimo jiné předčítala ukázku ze své připravované knihy, Pekáč buchet. Říct, že jsme se všichni zasmáli, by bylo podceňování. Takže se prostě hrozně těším!
Ever After High: Pohádková kniha legend (Shannon Hale) – na tuhle knihu mě upozornila na Facebooku Barbora, které tímto děkuji. Po Škole dobra a zla mám pro pohádkové knihy ještě větší slabost, a tohle vypadá pořádně pohádkově. 15.10. Doufám, že to bude moc dobré.
Beze snů (Josephine Angelini) – pokračování knihy Proroctví, kterou jsem nečetla, ale prý se to týká mýtu o Heleně Trojské, vyjde 27.10.

LISTOPAD
Eleanor a Park (Rainbow Rowell) – listopad u mě bude ve jménu Rainbow Rowellové. Ranbow Rowell sem, Rainbow Rowell tam, hodlám vás přesvědčit, že si její knížky všichni musíte přečíst. A proč nezačít třeba Eleanor a Parkem? Sice jsou její další knížky lepší, ale i tohle docela stojí za přečtení, věřte mi. Koneckonců, doporučuje to i John Green…
Čtyřka (Veronica Roth) – zatímco první dva díly Povstalecké trilogie jsou napsány jen z pohledu Tris, v závěrečném dílu Aliance je půlka i z pohledu jejího protějšku, Čtyřky. A právě to mě na Alianci kolosálně zklamalo. A pak se autorka rozhodla vydat i cyklus povídek vyprávěných Čtyřkou. A prý to není špatné… Ale i tak se toho bojím. Co vy, chystáte se na Čtyřku?
Uninvited (Sophie Jordan) – jmenuju Sophii Jordanovou jako autorku s nejlepšími nápady. Nejdřív přišla s Drakiemi, potomky draků, a v další knížce existuje mezi lidmi vražedný gen. No nezní to úžasně? Mě od čtení odrazuje jen fakt, že je na obálce jméno Sophie Jordan. Protože nápady sice super, ale minimálně na Drakii bylo znát, že se předtím věnovala tvorbě červené knihovny. Ale třeba jí křivdím, třeba bude Uninvited mnohem lepší…
Život jedna báseň (Colleen Hoover) – a další knížka, které se kvůli autorce navzdory zajímavému nápadu vyhnu. Kniha o poezii, nebo tak něco. Ach, jak já lituju, že Colleen Hooverovou a její přeslazené psaní nemůžu vystát.

PROSINEC
Stříbrné stíny (Richelle Mead) – a 3.12. nás v češtině čeká další knížka od Richelle Mead, tentokrát pátý díl série Pokrevní pouta. Na mě už čeká v angličtině, dost se jí bojím. Čtyřka mě vyloženě zklamala.
Dash a Lily: Kniha přání (Rachel Cohn a David Levithan) – oba tyhle spisovatele mám moc ráda. Rachel Cohn je autorkou mé druhostupňové lásky Perníkové panenky, a David Levithan si mě získal knihami Den co den a Slovník lásky. Ale jejich předchozí spojení, kniha Nick a Norah: Až do ochraptění, mě bohužel víc bavilo ve filmové verzi. Ale nezanevřela jsem na ně, a Dash a Lily mě hodně lákají.
Na hraně věčnosti (J.A.Redmerski) – pokračování knihy Na hraně zapomnění, na které si dělám zálusk, ale ještě jsem se k němu nějak nedostala.

NEVÍM KDY, ALE SNAD NĚKDY LETOS A UŽ VÍM KDY!
Splintered (A.G. Howard) – tahle kniha má být inspirována Alenkou v říši divů! A podívejte na tu obálku, to chci! DOPLNĚNO: možná už v listopadu, možná až příští rok
Solitaire (Alice Oseman) – autorka je ročník 1994, tj. stejný jako já! A už napsala knihu, dokonce ji i publikovala! I kdyby mě nezaujala anotace, obálka a prostě všechno, tak bych si ji chtěla přečíst. DOPLNĚNO: vyjde 5.11.
Wreck this journal (Keri Smith) – tohle je naopak knížka, kterou si nikdy nepořídím a nikdy nepochopím. Ničit knihu, jen proto, že je k tomu určená… furt mi to přijde jako škoda. Ale asi budu jediná, protože mi přijde, že vy se na ni všichni hodně těšíte, tak si to užijte. DOPLNĚNO: vyjde 12.11.

Tak, to je všechno za české knížky. Že jich je pěkná hromada? Že to nikdy nestihnete přečíst? Já taky ne :D A aby to ho nebylo moc málo, ještě anglické knížky.

ZÁŘÍ
Heir of Fire (Sarah J. Maas) – 2.9. nojo, tak třetí díl Throne of Glass už vyšel. A já se furt chystám na ten první. No jo, stane se. Ta zelená obálka se mi zamlouvá…
The Iron Trial (Cassandra Clare a Holly Black) – první díl nové série těchto dvou autorek/nejlepších kamarádek. Vypadá to jako kopie Harryho Pottera. U nás to vyjde příští rok, tak uvidíme, jestli to má v sobě něco navíc. 9.9.
I’ll Give You the Sun (Jandy Nelson) – ano, na tuhle knihu se všichni těšíme kvůli Judit. Autorčina jiná kniha The Sky is Everywhere vyjde příští rok u nás u CooBoo a na Slovensku u Slovartu. Ale já si asi I’ll Give You the Sun přečtu už teď. A jestli to nebude nejlepší…. Už 16.9.
Rooms (Lauren Oliver) – nejnovější kniha Lauren Oliver… a tentokrát by to mělo být pro dospělé? Duchové, záhady, rodinná tajemství – jsem navnaděná. 23.9.
The Fine Art of Pretending (Rachel Harris) – téhle knihy bych si nejspíš ani nevšimla, kdyby nebylo na obálce jméno autorky Mého sladkého šestnáctého století, což byla prostě perfektní oddechovka na pobavení. Tentokrát to bude normální románek ze střední, ale takovéhle oddechovky si občas přesně potřebuju přečíst, takže super! Vyjde 30.9.

ŘÍJEN

The Blood of Olympus (Rick Riordan) – AAAAAAAAAAAAAaaaaa!!! (nadšený fanynkovský jekot) Nejočekávanější knížka tohohle roku! Chci, chci, chci!! Aneb závěr série The Heroes of Olympus, Bohové Olympu. Zatím poslední kniha s Percym Jacksonem. Hrozně hrozně hrozně moc se na tom těším, ale zároveň nechci, aby už byl konec. Prostě… Percy Jackson forever. 6.10.
The Body Electric (Beth Revis) – a 6.10. vyjde i nová knížka od Beth Revis, autorky Lodi mezi hvězdami. Loď i její dvě pokračování se mi četly úplně samy… takže mám pocit, že tohle si přečtu.
The Young Elites (Marie Lu) – první díl nové série od autorky Legendy. Vypadá to, že to bude zase dystopie. Pokud se vám líbila Legenda, tak tedy jásejte! Už 7.10.
Black Ice (Becca Fitzpatrick) – a nová knížka od autorky Zavrženého! Zatím to má sice být jednodílná kniha, ale vsadím se, že se brzy ukáže, že bude mít dva, tři a nakonec čtyři díly. 7.10.
My True Love Gave to Me: Twelve Holiday Stories (Stephanie Perkins) – tohle není tak docela normální román – je to dvanáct povídek s Vánoční tematikou, které editovala Stephanie Perkinsová, ale do níž přispělo i 11 další autorů. A že jsou to panečku zvučná jména: Rainbow Rowell (!!), Ally Carter, Gayle Forman, David Levithan, Laini Taylor, Jenny Han, Kiersten White, Holly Black. A pak tři autoři, kteří mi nic moc neříkají: Myra McEntire, Matt de la Pena a Kelly Link. A já se prostě hrozně moc těším, až si to přečtu. Vyjde 14.10.
PathFinder (Angie Sage) – tahle knížka vás asi většinou zajímat nebude, já vím. Ale já jsem přečetla od Angie Sage 7 knih z jejího úžasného světa, 7 knih v průběhu nějakých 8 let, a jejího Septimuse Heapa jsem si zamilovala. A teď 14.10. vyjde nová kniha zasazená do stejného světa, jen s jinými hrdiny (ale i ti staří by se tam měli mihnout). Jen doufám, že to vyjde i v českém překladu, už jsem si zvykla na jejich terminologii. A ty ilustrace! Prostě další Angie Sageová. Knihy pro děti mě nikdy neomrzí.
Blue Lily, Lily Blue (Maggie Stiefvater) – o  Maggie Stiefvater už jsem tu dneska mluvila. A tohle je třetí díl Raven Boys, Havraního bratrstva! A ta obálka! Pořád kontroluju BookDepository, až k té knížce někdo nahodí obálky, abych si ji předobjednala. Ještě by mi pak poslali nějakou jinou. A já prostě musím mít tuhle krásnou. 21. 10.
Talon (Julie Kagawa) – nová knížka od autorky Želeného krále a The Immortal Rules! Všechny její knížky, co jsem četla, se mi líbily, takže i tahle dračí novinka by se mi mohla zamlouvat. Třeba to nebude taková katastrofa jako Drakie. 28.10.
Atlantia (Ally Condie) – autorka trilogie Matched je zpátky, a jak už napovídá název, také sáhla po tématu Atlantidy. Vychází 28.10.

LISTOPAD
The Retribution of Mara Dyer (Michelle Hodkin) – vyhlašuju tuhle knihu královnou odkládání vydání! Ale tentokrát už to prý vyjde. 4. listopadu. Třeba se pak i dočkáme překladu a závěru téhle šílené série.
Waistcoasts and Weaponry (Gail Carriger) – zatímco u nás vychází na podzim druhý díl Etikety a špionáže, v originálu vyjde už třetí díl. Jen ta obálka se mi tentokrát líbí o něco méně. Taky 4.11.
A Thousand Pieces of You (Claudia Gray) – a do třetice s 4.11. Je tu další známá autorka, tentokrát Claudia Gray, která má na svědomí Akademii Evernight. A tohle by mohla být její vůbec nejhezčí obálka. Taky se vám tak líbí? Podle anotace je to mix mezi knihou Den co den a Atlasem mraků, a bude to zahrnovat cestování různými dimenzemi. Dobře, to mě zajímá…

Tak, a v prosinci evidentně nevyjde nic zajímavého, nebo aspoň nic, co by zajímalo mě. Takže pro dnešek končím. Na co se nejvíc těšíte vy?

18 komentářů:

  1. Splintered v češtine? To by bolo super, je to úžasná kniha a tá obálka vyzerá naživo ešte lepšie ako na obrázku :D Navyše to má fialové písmo! Fialové! A nie, nečíta sa to zle :D
    Ja sa na nič veľmi neteším. Teda všetky tie knihy sú zaujímavé a rada si ich prečítam, ale akosi z nich nie som až tak namäko, že by som nevedela obsedieť. The Iron Trial je určite dobrý, to sa poviedlo a teším sa aj na I´ll give you the sun a The Young Elites a Beze snú. Inak, som rada, že sa dali prekladať Slammed aj u nás, ale tá obálka, tá ma strašne odrádza :D
    Aha a na Kráľovnú tearlingu sa teším, tá obálka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, vyjde to u CooBoo, psali už na konci minulýho roku, že to bude někdy tenhle podzim :) Fialové písmo? To asi nebude, ale ta obálka, och ta obálka! :)
      Vidíš, mně se zrovna ta vaše obálka ke Slammed líbí. Ale dneska jsem viděla i naši novou, a ta taky není špatná, jen ta vaše je nápaditější a více se hodící k ději, ta naše mi přijde zase taková tuctová, ničím nevynikající. Ale je hezká, to jo :)

      Vymazat
  2. Na mnohé z nich sa tiež veľmi teším. Fakt že moc :) A tiež sa na Throne of glass ešte len chystám. Ale keď vidím, koľko toho vychádza... kedy to sakra všetko prečítam??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inak s Doctorom som na tom ako ty :D Tú knihu proste budem mať! A už rok som na tom "mierne" závislá :D Milujem to. A znova sledujem na čétečke (momentálne sa teda spamätávam s Davidovej regenerácie, videla som to druhý krát a je to ešte horšie. Viac End of time nepozerám... :/

      Vymazat
    2. Kdy to sakra přečtu, to si říkám pořád :D
      Taky koukám na Čt2, a Eleventh Hour jsem si pak musela ten den pustit znova anglicky, protože prostě fish fingers and custard :) 2x za jeden den, no jo, jsem šiblá :D

      Vymazat
  3. PathFinder!!! Septimusa Heapa som si zamilovala aj ja. Videla si trailer k tomuto spinoffu? (počkaj hľadám kde to bolo....) TU! http://septimusheapblog.com/2014/09/03/watch-the-official-trailer-for-todhunter-moon-1-pathfinder/
    Heir of Fire a vlastne celá séria Throne of Glass!! to si musíš prečítať akože vážne!! (a potom ma zabiješ lebo ďalšie diely ešte nie sú :D)
    Percy už bude dovydávaný? tak to ho potom môžem dať jedným šupom!!
    Gail Carriger mám v to-read odkedy som dočítala druhý diel a odpočítavam dni... deň pred mojimi narodkami!!!!
    Beth Revis musí byť dobrá.- musí
    no a Mara... som zvedavá... viac sa ani nedá povedať, lebo pri toľko čakaní hype začína fakt opadať a čím dlhšie čakám tým viac

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neviděla, vďaka!
      Tak už viděla, aa, to je pěkný, dospělý Septimus, to je kouzelný. A ty jejich ilustrace vůbec nejsou k zahození, i když ty naše taky ne :)
      Akože vážně se na to chystám, jen co si najdu čas. A neboj, já neumím číst série vkuse, než se dostanu k trojce, už vyjde pětka a tak dále, to je můj skvělý blok čtení sérií dohromady :D
      Ano, to můžeš, a vzhledem k těm 3 cliffhangerům (na konci 4 díkybohu není, takže už rok nejsem v psychiatrické léčebně s absťákem po Percym - bez toho cliffhangeru jsem to zvládla přežívat na Tweetech). Anooo, přečti si to všechno a já ti budu lajkovat statusy! A posílej hlášky! Joo, a "someone give me a light" - to pochopíš! :D 3:)
      Tak to budeš mít super dárek k narozkám :)
      No jo, mám pocit, že tohle je s Marou ten případ, ale u Isly to bylo zase naopak - čím déle čekáme, tím víc se těšíme, a proto nechápu, jaktože jsem ji ještě nepřečetla, když už ji mám doma? :/ :D

      Vymazat
  4. Nádhera, samé úžasné knížky! Těším se na Selekci, Dveře do prázdnoty a Splintered.V angličtině si dělám zálusk na The Iron Trial, The Young Elites a Pathfinder! Se Septimusem Heapem jsem vyrůstala :) Knihy Angie Sageové jsou možná pro děti,ale jsou takové příjemné na čtení a tak nějak vyvolávají úsměv na tváři :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se Septimusem strávila osmileté gymnázium, tak jsem z toho teď celá nostalgická, jdu na vysokou, bude nová série... Knihy pro děti nejsou jen pro děti, to je rozšířený mýtus! ;)

      Vymazat
  5. Já jsem teď začala na začátku každého měsíce sepisovat knihy, které mě zaujaly a které bych si chtěla případně pořídit. A taková půlka z nich je i na tvém seznamu, jop. :D
    Od Roků pod psa nic nečekám - vlastně si spíš myslím, že z toho nebudu nijak nadšená. Jednou ano, dvakrát ne má zajímavou anotaci. :)
    Na Doctora a Avu se za září také moc těším, ohledně Dveří do prázdnoty se asi rozhodnu, až si konečně přečtu ten Archiv. :D
    Úkoly a úklady - už abych je měla doma! :D Na tu Královnu Tearlingu jsem zvědavá. Na Nesmrtelnou korunu se po přečtení prvního dílu hodně těším! Na Pekáč buchet mě autorka také nalákala na Veletrhu, jop. :D Jé, o tom Ever After High jsem vůbec nevěděla! Tak po tom se mrknu, až to vyjde. :)
    Eleanor a Parka se chystám číst v angličtině, tak se k tomu možná díky českému vydání konečně dokopu. :) Ty povídky o Čtyřkovi mě v současné době lákají mnohem více než Aliance. A v Uninvited nevěřím, musela bych si přečíst fakt hodně nadšenou recenzi od člověka, jehož vkusu věřím, abych se do toho pustila, no. :D
    Pokud se nepletu, tak Splintered a Wreck This Journal mají vyjít v listopadu. :) Na Splintered se hódně těším a upřímně doufám v originální obálku, ta je boží. A Solitaire mě také hodně zajímá. :)

    The Iron Trial - Na tom mě odrazuje ten fakt, že hrozně lidí tvrdí, jak to kopíruje Pottera. Ale viděla jsem jednu nebo dvě recenze od zahraničních booktuberů a těm se to líbilo - i když jim se líbí téměř všechno. :D Patrně počkám na český překlad. I’ll Give You the Sun - to chcííí! :D
    The Blood of Olympus - Mám to stejně jako ty. :D The Body Electric - Od Revisové jsem četla jen Loď mezi hvězdami, ale hrozně se mi to líbilo a moc bych si chtěla přečíst i tohle. My True Love Gave to Me - Plánuji si to pořídit. Jen na to někde vzít ty peníze. :D Blue Lily, Lily Blue - Ta obálka je úplně nejbožejší! :D Talon - Od autorky jsem četla jen Železného krále a úplně mě to nenadchlo, ale tohle si mou pozornost získalo!
    The Retribution of Mara Dyer - Jestli tohle nevyjde v češtině, tak budu hodně naštvaná! :D Waistcoasts and Weaponry - Ty předchozí jsou hezčí, ale i tahle pořád patří k těm originálnějším obálkám. :)

    Omluvuji se za tak dlouhý komentář. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak prvně, za dlouhý komentář se neomlouvá, za ten se děkuje, takže díky! ;)
      Já si sepisovala knihy dřív, když vycházely tak 2 nebo 3. Teďka si dělám ty seznamy co vyjde :D Chci šetřit naše lesy :)
      Eleanor a Parka si přečti, ať pak můžeš nadšeně přizvukovat, až spustím záplavu článků o Rainbow překypujících nadšením :)
      Nejvýstižnější shrnutí booktuberů - těm se líbí všechno, palec nahoru :)
      The Blood of Olympus - a kdo nemá? (kdo už čeetl HoH)
      My True Love mě taky láká. Zvlášť když to má být 12 příběhů a na obálce je 12 párů postaviček :)

      Vymazat
  6. Papírová města si chci koupit a jsem zvědavá jaké to bude. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Doufám, že nebudu zklamaná :)

      Vymazat
  7. Nemohu se dočkat! Hlavně na Eleanor a Parka. :3 A samozřejmě Papírové města.

    OdpovědětVymazat
  8. Jen jednu knížku si určitě koupím - Úklony a úklady. :o) U dalších se ještě uvidí.
    Každopádně si jich chci hodně (asi všechny) přečíst, ale nebude na to čas. (Já vůbec nestíhám číst to, co chci. Asi budu muset začít třídit.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úklony a úklady je prostě jistota :)
      Taky nestíhám, a to už jsem začala třídit... Každopádně s tím hodlám ještě něco udělat, můj poslední pokus :D

      Vymazat
  9. Tolik nádherných knih! Chudák moje peněženka :D
    Nejvíc se těším na Pekáč buchet, Eleanor a Park, Život jedna báseň a na A Thousand Pieces of You :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)