středa 2. března 2016

Rychlá březnová soutěž (2. 3. – 7. 3. 2016)

Hezký březen vám všem! Ne, že by to venku vypadalo na březen. Spíš to tam vypadá jako tajícím Ledovém království. Každopádně jsem si vědoma, že jsem vám před pár, ehm, měsíci, slibovala, ehm, záhy soutěž, a ono se to nějak… zdrželo. Nicméně, konečně mám doma všechny ceny, takže soutěž může začít.

Nebudu to nijak protahovat. Soutěžit se bude celkem o 6 knih, výherci budou 3.

Vyhrát můžete tyhle knihy:
Elizabeth Weinová – Krycí jméno Verity
Benjamin Alire Sáenz – Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru
Rainbow Rowell – Fangirl
povídkový soubor Dárek z pravé lásky
povídkový soubor Sněží, sněží…
Miroslava Varáčková – Adaptace – pozor, ta je dokonce s podpisem od autorky!

Každý vítěz si vybere dvě knihy, pokusím se vás podělit tak, aby nikdo nedostal něco, co už má nebo nechce (uvidíme, jak se mi to podaří). 

 
Od vás chci jediné: vyplníte mi formulář – jméno, e-mail, knihy, o které byste měli zájem a odpověď na otázku:

Kdybyste měli možnost jednou v životě cestovat někam v čase, jaké období byste si vybrali a proč?

Otázka to není nijak komplikovaná, ale budu po vás chtít trochu kreativní odpověď, vítěze chci totiž vybrat na základě odpovědi na tuto otázku. Nemusí to být žádný sloh, ale pokud chcete vyhrát, mělo by to být trochu rozvitější než „Do starého Egypta, protože uctívali kočky a já kočky děsně zbožňuju!“ xD Ale originalitě se meze nekladou :)

Soutěž se bude konat ode dneška, 2. 3. 2016, do pondělí 7. 3. 2016 do 17:00. Soutěžit můžou čtenáři s doručovací adresou v České republice či na Slovensku. Upozorňuju ale, že všechny knihy jsou v češtině.

Výherci budou vybráni a kontaktováni kvůli adrese v následujících dnech, a prosím o odpověď do 24 hodin, jinak budu muset vybrat nového výherce.

Za knihy do soutěže bych tímto chtěla velice poděkovat nakladatelství CooBoo, YOLI a Slovart.

Formulář -ZDE-

 Hodně štěstí!

12 komentářů:

  1. Skvělá soutěž. A výborná otázka. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel se nezúčastním jelikož mám 5/6 knih :D

    OdpovědětVymazat
  3. No, doufám, že jsem tě svou odpovědí neunudila. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zapojila jsem se:). Díky, skvělé knihy.

    OdpovědětVymazat
  5. Dúfam, že sa ti moja odpoveď bude páčiť a usmeješ sa na mňa namiesto šťastia :)
    https://zuzankavkrajinezazrakov.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za pěknou soutěž a zajímavou otázku. :)

    OdpovědětVymazat
  7. well, tenhle druh soutěží jsem vždy zbožňovala. Kdy se můžu rozepsat o sobě, tak sebestředně. :D Thx za soutěž. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Súťaž je super, zapojila som sa, tak uvidím, či sa na mňa usmeje šťastie :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Většinu knih už mám doma, takže se nezúčastním, ale všem ostatním přeji hodně štěstí! :))

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Kdy bude vyhodnocení? :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)