čtvrtek 17. listopadu 2016

Už můžeme jít do školy aneb 6. narozeniny blogu + soutěž


Když jsem si před pár týdny uvědomila, že se blíží 17. listopad a s ním i blogové narozeniny, chvíli jsem musela přemýšlet, kolik let to vlastně letos budeme slavit. Vzpomněla jsem si přitom na chvíli, kdy jsme si s kamarádkou trochu s obtížemi uvědomily, že nám už příští rok bude třiadvacet, jelikož dvaadvacet nám je už teď, protože to tak rychle uteklo, aniž bychom si toho všimly. A stejně tak je to i s blogem. Rok 2010 je už tak dávno, že se mi jen těžko vzpomíná na dobu, kdy jsem ho neměla – je to něco, co je tu trvale, pořád a nějak si svůj život neumím představit bez něj.  Může se to zdát trochu podivné, vzhledem k tomu, jak málo v posledních měsících něco píšu, ale to vědomí, že vždycky můžu něco napsat, mě zkrátka uklidňuje.

Jak jsem si tak odpočítávala ty roky, zas a znovu jsem si uvědomila, kolik dobrých věcí, které dnes v životě mám, můžu vysledovat až k tomu rozhodnutí, které jsem toho dne před šesti lety učinila – co kdybych si založila blog? Nebudu to tu všechno vypisovat, protože bych byla akorát zbytečně patetická, ale je to hodně. A za to všechno teď musím poděkovat i vám, svým čtenářům, protože bez čtenářů by blog nebyl tím, čím je. Jsem vám hrozně vděčná – ať už těm z vás, kteří mi necháváte komentáře, tak těm víc nenápadným, tichým čtenářům. Děkuji vám za to, že se dneska přehoupneme přes hranici šesti let, že už je blog ve „školním věku“. :)

Abych to moc neprotahovala – protože sentimentální věty bych zvládla skládat do aleluja – při příležitosti narozenin tu pro vás mám soutěž. Soutěžit se bude o šest knížek. Dlouho jsem přemýšlela, jaké knížky mám vybrat, a nakonec jsem si řekla, že vám ten výběr trochu rozšířím. Snesla jsem je všechny na hromádku a každý ze tří vítězů si bude moci vybrat jakékoli dvě knížky z těch, které jsou na fotce. Vím, že tam jsou některé možnosti lákavější než jiné, ale co já vím, třeba někdo zatouží i po něčem starším :)


Soutěžit můžou všichni s doručovací adresou v České republice a na Slovensku, kteří vyplní formulář a zodpovědí na otázku: Do jaké země byste se chtěli podívat a proč? Nemusíte rozepisovat žádné romány, ale upozorňuju, že budu vybírat podle odpovědí, takže zkuste vymyslet něco lepšího než „Do Francie, protože je tam Eiffelovka!“ ;)

Soutěž bude trvat od dneška, 17. listopadu 2016, do neděle 27. listopadu 2016 do 23:59. Pak vyberu výherce, odešlu jim výherní e-mail, na který bych ráda měla odpověď do dvou dní, abych knihy mohla co nejrychleji odeslat.

Soutěžní formulář najdete ZDE.

A to je za mě pro dnešek vše.

Tak tedy všechno nejlepší k šestým narozeninám, milý blogu, a hezký 17. listopad vám, čtenářům!

6 komentářů:

  1. Všechno nejlepší ke krásným šestým narozeninám. To už je opravdu krásné číslo. Když měl můj blog výročí, říkala jsem si, jaké to bude, až bude slavit dekádu. Ty ji rozhodně oslavíš dřív a pevně doufám, že tak dlouho i vydržíš :-) tak hodně štěstí. A mimochodem, 23? Co já bych za takový věk dala :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko najlepšie k blogovým narodeninám :) Môj blog pred pár dňami oslávil štvrté a ktovie, či sa dočká ŠIESTICH, to je úžasný úspech :) Veľa šťastia ešte :)

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji k narozeninám a děkuji za krásnou soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  4. A jeste jsem zapomnela do komentare připsat-gratuluju k 6.narozeninam blogu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Těch 23... Nesouvisí to nějak s tou jednou volnou hodinou v knihovně? :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Patřím mezi ty tiché/nenápadné čtenáře 😇 ale tak 6. narozeniny jsou jenom jednou... takže moc gratuluju a doufám, že budu moc být dál tichým čtenářem 😄

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)